کد خبر 483033
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

بنابر گزارش رسانه های عربی در سفر دو روز پیش جانشین وزیر دفاع آل سعود به موریتانی، توافق شد تا این کشور هزاران مزدور را در ازای دریافت کمکهای مالی از سوی سعودیها برای کشتار مردم یمن اعزام کند!

گروه بین الملل مشرق- بنابر گزارش رسانه های عربی در سفر دو روز پیش جانشین وزیر دفاع آل سعود به موریتانی، توافق شد تا این کشور هزاران مزدور را در ازای دریافت کمکهای مالی از سوی سعودیها برای کشتار مردم یمن اعزام کند! بنابر این گزارش، این تصمیم پس از آن صورت می‌گیرد که محمد بن عبدالله بن محمد العایش معاون وزیر دفاع عربستان این روزها به منظور انجام برخی رایزنی‌ها با محمد ولد عبدالعزیز رئیس جمهور، جالو ممدو باتیال وزیر دفاع و ژنرال محمد ولد الغزوانی رئیس ستاد ارتش موریتانی در این کشور به نواکشوت سفر کرد.

سعودی بدنبال استخدام مزدور موریتانیائی در یمن!

گفتنی است رئیس جمهور موریتانی چندی پیش در سفر به عربستان با ملک سلمان پادشاه، محمد بن نایف ولیعهد و محمد بن سلمان وزیر دفاع سعودی دیدار کرد. این اقدام دولت موریتانی در حالی صورت می‌گیرد که در ابتدای تجاوز سعودی‌ها به یمن شماری از نمایندگان مجلس و شخصیت‌های سیاسی موریتانی با برگزاری نشستی در نواکشوت، پایتخت این کشور، تجاوز نظامی به یمن را محکوم کرده بودند.

سعودی بدنبال استخدام مزدور موریتانیائی در یمن!

عربستان سعودی از تاریخ ششم فروردین بدون مجوز سازمان ملل و با هدف باز گرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن و همچنین تضعیف جنبش مردمی انصارالله، حملات هوایی خود را به این کشور فقیر عربی آغاز کرده است. ائتلاف مدنی رصد جنایات سعودی در یمن اعلام کرد در تجاوز عربستان به یمن نزدیک به هفت هزار تن کشته شده‌اند. براساس این گزارش یک هزار و ۹۸۶ کودک و یک هزار و ۵۰۸ زن در میان این قربانیان بوده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شهرام ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
    0 0
    قاطران سعودی برای اینکه قاطران خودشان به هلاکت نرسند دارند قاطرهای گدا گشنه استخدام میکنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس