کد خبر 475841
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

با گذشت بیش از 200 روز از تجاوز نظامی ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی علیه یمن، سازمان یونیسف آماری از کودکان شهید و زخمی شده در یمن ارائه داد.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت بیش از 200 روز از تجاوز نظامی ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی علیه یمن، سازمان یونیسف آماری از کودکان شهید و زخمی شده در یمن ارائه داد. جولیان هارنس نماینده سازمان یونیسف در یمن اعلام کرد: در شش ماه از جنگ علیه یمن ۵۰۵ کودک شهید و ۷۰۲ نفر دیگر زخمی شده اند. وی افزود: حدود ۱/۷ میلیون کودک یمنی در معرض سوء تغذیه قرار دارند و حدود ۱۰ میلیون کودک نیاز به کمک های بشردوستانه دارند.

کودکان یمنی قربانیان اصلی حملات آل سعود+تصاویر

هارنس تاکید کرد: اوضاع غذایی در یمن قبل از جنگ نیز بد بود به طوری که یمنی ها کمتر از ۱۰ درصد از نیازهای غذایی خود را تولید می کردند و بخش اعظم را از خارج وارد می کردند اما مشکلات غذایی و سوء تغذیه با شعله ور شدن جنگ افزایش یافته و این به ویژه در کودکان این کشور تاثیر گذار است.

کودکان یمنی قربانیان اصلی حملات آل سعود+تصاویر

از سوی دیگر یمنی ها تظاهراتی در صنعا پایتخت این کشور در همدردی با قربانیان فاجعه منا برگزار کردند و بر عزم راسخ ضد حملات ائتلاف تحت سرکردگی سعودی ها تاکید کردند.

کودکان یمنی قربانیان اصلی حملات آل سعود+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پیام ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    ما ملت ایران خواستار کمک نظامی ایران به ملت مظلوم یمن در مقابل دشمنان اسلام هستیم.ایران باید وارد میدان شود.این خواسته ماست.
  • علی ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    این دولت فقط حرف می زند. الان حتی حرف هم نمی زند. چون کدخدا ناراحت می شود! چه برسه به کمک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس