در حمله مسلحان افراد ناشناس به کاروان حامل تعدادی از اتباع کشور امارات در شهر عدن واقع در جنوب یمن یک اماراتی کشته و چند نفر دیگر بشدت زخمی شدند.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت دوماه از استقرار نیروهای ائتلاف اشغالگر یمن موسوم به عاصفه الحزم در شهر عدن یمن، موج ناامنی ها و حملات علیه واحدهای نظامی و غیر نظامی مرتبط با کشورهای مشارکت کننده در آن همچنان ادامه دارد.

کشته شدن تبعه امارات در حمله مسلحانه در یمن+تصاویر

پس از 4 حمله انتحاری خونین گروه تروریستی تکفیری داعش علیه مراکز استقرار و فرماندهی نظامیان اشغالگر سعودی و اماراتی و همچنین مقر حکومت دست نشانده آل سعود در شهر عدن، روز گذشته این شهر صحنه عملیات جدیدی علیه گروهی از اتباع کشور امارات بوده است.

کشته شدن تبعه امارات در حمله مسلحانه در یمن+تصاویر

بنابر این گزارش، در حمله مسلحان افراد ناشناس به کاروان حامل تعدادی از اتباع کشور امارات در شهر عدن واقع در جنوب یمن یک اماراتی کشته و چند نفر دیگر بشدت زخمی شدند. برخی منابع اماراتی مدعی شدند که کاروان هدف حمله مسلحانه حامل اعضای هلال احمر این کشور بود که برای امداد رسانی! در این شهر حضور داشتند اما منابع میدانی گفته اند که کاروان حامل اعضای سازمان جاسوسی امارات بوده است.

کشته شدن تبعه امارات در حمله مسلحانه در یمن+تصاویر

لازم به ذکر است که در اوج جنگ اخیر اسرائیل علیه نوار غزه در فلسطین، شاخه اطلاعاتی جنبش های جهادی فلسطینی از جاسوسی تیم به اصطلاح پزشکی هلال احمر امارت در نواز غزه برای سازمان امنیت اسرائیل خبر داده بودند. حسب اطلاعات منتشر شده در آن زمان، اعضای این تیم اماراتی بجای امدادرسانی به فلسطینیان زخمی شده در حملا وحشیانه صهیونیستها، بدنبال مشخص کردن موقعیت استقرار موشکهای گروههای فلسطینی و مقرهای فرماندهی و حضور مبارزین بوده اند!

کشته شدن تبعه امارات در حمله مسلحانه در یمن+تصاویر

تعدادی از کارکنان تیم بظاهر پزشکی مذکور از افسران دستگاه اطلاعات و جاسوسی امارات  بودند که در حال حاضر "محمد دحلان" یعنی مشاور امنیتی "محمد بن زاید آل نهیان" ولیعهد امارات بر آن نظارت دارد. این منبع در ادامه، تصویری از یک افسر اماراتی را بعد از آنکه حماس توانسته بود، هویت این جاسوس را مشخص کند، در اختیار "اسرار عربیه" قرار داد.

کشته شدن تبعه امارات در حمله مسلحانه در یمن+تصاویر

به گفته این منبع، این جاسوس اماراتی که در غزه لباس پزشکان را به تن داشت و در ابوظبی لباس نظامی بر تن کرده بود، توسط نیروهای گردانهای عزالدین قسام دستگیر شده بود. این جاسوس اماراتی در اعترافاتش به این موضوع اشاره کرد که برای دستگاه امنیتی و جاسوسی امارات کار می کند و اطلاعاتی راجع به غزه در اختیار آن قرار داد تا به اسرائیل برای هدف قراردادن مواضع مبارزان فلسطینی از آن استفاده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس