کد خبر 479982
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲

یک سرباز اماراتی شب گذشته پس از واژگون شدن خودروی نظامی اش در جنوب یمن جان خود را از دست داد و با مرگ وی، شمار مزدوران اماراتی کشته شده در یمن به 60 نفر رسید.

گروه بین الملل مشرق- یک سرباز اماراتی شب گذشته پس از واژگون شدن خودروی نظامی اش در جنوب یمن جان خود را از دست داد و با مرگ وی، شمار مزدوران اماراتی کشته شده در یمن به 60 نفر رسید. بدین ترتیب شمار نظامیان اماراتی کشته شده در یمن پس از شروع عملیات نظامی ائتلاف 10 گانه علیه این کشور به 60 نفر بالغ گردید.

60 کشته نتیجه دخالت نظامی امارات در یمن

عربستان و 9 کشور عربی دیگر عضو شورای همکاری خلیج فارس به جز عمان و با همراهی آمریکا از ششم فروردین 94 حملات هوایی، زمینی و دریایی علیه یمن را آغاز کردند و تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها و مدارس و حتی منازل مردم این کشور را بمباران کرده اند که بر اثر آن نزدیک به پنج هزار یمنی از جمله صدها زن و کودک به شهادت رسیده اند. عربستان با حمله به فقیرترین کشور عربی منطقه می خواهد عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری فراری و مستعفی را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن جنبش مردمی انصارالله که امنیت شهرهای یمن را تامین می کنند، جلوگیری کند. 

60 کشته نتیجه دخالت نظامی امارات در یمن

به عقیده بسیاری از کارشناسان، جنایات عربستان در یمن نسخه دیگری از رویکرد و رفتار رژیم صهیونیستی در غزه است. ارتش و نیروهای مردمی یمن که از فروردین ماه تاکنون مقابل تجاوز کشورهای عربی به رهبری عربستان مقاومت کرده و بیشتر شهرها را در اختیار خود دارند، در جبهه دیگری با گروه های تروریستی القاعده و داعش که مورد حمایت مالی و تسلیحاتی عربستان هستند، می جنگند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس