باید منتظر ماند و دید که آیا نمایشگاه کتاب فرانکفورت محل اجرای حکم امام و عزت یافتن هرچه بیشتر مسلمیبن خواهد شد یا درنهایت زیر شدیدترین تدابیر امنیتی رشدی با بزدلی حضوری حداقلی در نمایشگاه خواهد یافت و همان ترس 18ساله را همچنان به دوش خواهد کشید.

گروه فرهنگی مشرق- گاهی وقت‌ها بعضی موارد مهم زود یادمان می‌رود. یکباره گذشت زمان را بهانه می‌کنیم. ژست روشنفکری می‌گیریم و دم از آزادی بیان و حق نوشتن و ...می‌زنیم. یادمان می‌رود که سلمان رشدی چه کرده است. فراموش می‌کنیم که این شوالیه افسارگسیخته چند سال پیش چطور با کلمات شیطانیش هرگونه توهینی به حضرت ختمی مرتبت را روا داشته‌است. یادمان می‌رود که او حتی بعد از واکنش قاطع حضرت امام (ره) دست از شرارت خود برنداشت. او حتی بعد از هلاکت مترجم نروژیِ و دیدن تلاش مسلمانان برای به درک واصل کردنش باز هم اصرار بی‎ سابقه‌ای بر چاپ و انتشار کتابش داشته است.


نمایشگاه فرانکفورت قبر سلمان رشدی می‌شود؟

او در همان ایام که روزی سه بار جایش را تغییر می‌داد و یک گردان برای محافظت از او آماده بودند با پررویی تمام بر اهانتش اصرار می‌کرد و حتی برای بیشتر خوانده شدنش کلمات شیطانی‌اش اقدام به انتشار کتاب با کاغذ ارزان و با قیمتی نازل کرد.
عجیب این که چنین شروری شاخک‌هایش خوب کار می‌کند.این نویسنده انگلیسی هندی تبار مقتضیات و شرایط را می‌سنجد و بعد با اضافه کردن چاشنی پررویی و توهین تصمیمش را اعلام می‌کند.


نمایشگاه فرانکفورت قبر سلمان رشدی می‌شود؟


سلمان رشدی که سابقه همجنس گرایی و بازداشت به دلیل شرارت دارد و از توهین به میلیاردها انسان و نوشتن وقیحانه درباره پیامبر مهربانی هم ابایی ندارد حالا وقتی غالب شدن ژست روشنفکری را حس کرده برای اولین بار بعد از حدود 20 سال از لانه درآمده و حاضر شده است حضورا در جایی مثل نمایشگاه کتتاب فرانکفورت حضور داشته باشد.

اگرچه وزارت ارشاد در یک واکنش حداقلی اما شایسته اعلام کرده‌است به‌دلیل حضور سلمان رشدی در نمایشگاه فرانکفورت شرکت نخواهد کرد اما همچنان بعضی نهادها و ادارات دولتی یا خصوصی از احتمال حضورشان در نمایشگاه گفته‌اند. صدالبته هیچ نهاد و موسسه فرهنگی و ناشر متعهدی بدون تلاش برای اجرایی کردن حکم امام (ره) در نمایشگاه شرکت نخواهد کرد و امکان ندارد در جایی حضور داشته باشد که سلمان رشدی هم هست و تلاشی برای هلاکت او نکند.

از سوی دیگر چندروزیست در فضای مجازی اخبار رسیده حکایت از تحرکات جدید جوانان حزب‌اللهی و مومن کشورهای اسلامی دارد. جوانانی که عزمشان را جزم کرده اند تا نمایشگاه فرانکفورت را قبر سلمان رشدی کنند.


نمایشگاه فرانکفورت قبر سلمان رشدی می‌شود؟


شاید همین اخبار جسته و گریخته بود که باعث شد تا رشدی قدم شل کند و از احتمال عدم حضورش بگوید. لیکن همان روحیه وقاحت او باعث شده است تا فعلا فقط با کمی تغییر در زمان اعلام کند که سه شنبه احتمالا در نمایشگاه حاضر خواهد شد و از تهدیدها نیز هراسی ندارد.
اما از سوی دیگر حالا دیگر پچ‌پچه‌ها دارند بیشتر رنگ واقعیت می‌گیرند و تا کنون چندین گروه از مسلمانان کشورهای مختلف برای اعدام سلمان رشدی ملعون اعلام آمادگی کرده‌اند.


نمایشگاه فرانکفورت قبر سلمان رشدی می‌شود؟


حالا باید منتظر ماند و دید که آیا نمایشگاه کتاب فرانکفورت محل اجرای حکم امام و عزت یافتن هرچه بیشتر مسلمیبن خواهد شد یا درنهایت زیر شدیدترین تدابیر امنیتی رشدی با بزدلی حضوری حداقلی در نمایشگاه خواهد یافت و همان ترس 18ساله را همچنان به دوش خواهد کشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    ولا تتبعوا خطوات الشیطان انه لکم عدو مبین این سلمان رشدی خود شیطانه
  • شیعه ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    لعنت به تو سلمان رشدی.... ببینمت زنده ات نمی زارم
  • یاور ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    خدا لعنتش کند
  • یکی ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    امید وارم همونجا به درک واسل بشه
  • صابر ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    فرانکفورت آلمان این روزها سر مسلمان ها در آلمان بحث هست از طرفی رشدی هم دیگه تو مایه های یه مهره سوخته است چبسا کشتنش بنفعشون هم باشه لزوما اونجا بدرک واصل بشه فقط کار مسلمونا نیست ممکنه خودشون هم از شرش خلاص بشن
  • ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    جایزه 15000000$.
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    هرکی این ملعونو به درک واصل کرد یک جایزه یک میلیونی پیش من داره. حسابشو همین جا اعلام کنه تقدیم میکنم. برگ سبزی است تحفه درویش / چه کند بینوا ندارد بیش.
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    عجب موقعیتی
  • مصطفی ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    خدایا شر این سلمان رشدی را یه همه ایادی استکبار و صهیونیسم جهانی برگردان.
  • ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    ایشالا این حرومزاده رو زودتر بکشن
  • علي ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحيم اين بنظر يك دام است ، اوردن اين شيطان با اين تبليغات در اين زمان يك توطئه است .
  • امام ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    به حکم ولایی بالاترین مرجع دینی زمان در عصر حاضر و در عمل به آیه "وقاتلوا ائمة الکفر ..." زنده نخواهمت گذاشت ! ان شاءالله ...
  • سيد مجيد حسيني ازنوجاني ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    بيا نمايشگاه كارت داريم. بيا منتظرتيم حكم امام خميني(ره) نبايد زمين بمونه بيييييا
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    واصل
  • ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    قبلا مسلمون بوده كه بهش حكم ارتداد دادن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس