سخنگوی وزارت ارشاد گفت: ناشران ایرانی که در نمایشگاه کتاب فرانکفورت حضور دارند از جانب ما سازماندهی ، هدایت و حمایت نشده اند و باید بگویم هیچکدام از نمایندگان ما در این نمایشگاه حضور ندارند.

به گزارش مشرق، محمد حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد در خصوص حضور برخی ناشران ایرانی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت آن هم در شرایطی که این نمایشگاه از سوی ایران رسما تحریم شده است گفت: وزارت ارشاد چندی پیش اعلام کرد که در نمایشگاه کتاب فرانکفورت حضور پیدا نمی کند و به هیچ وجه مطبوعات و ناشران دولتی و متعلق به وزارت ارشاد در این نمایشگاه شرکت نمی کنند چنانچه اگر توجه داشته باشید تمام غرفه های ایرانی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت خالی هستند.

وی افزود: ناشران ایرانی که در این نمایشگاه حضور دارند از جانب ما سازماندهی ، هدایت و حمایت نشده اند هیچکدام از نمایندگان ما در این نمایشگاه حضور ندارند و ما اطلاعاتی درباره ناشران ایرانی حاضر در نمایشگاه کتاب فرانکفورت نداریم.
 
سخنگوی وزارت ارشاد خاطرنشان کرد: ناشران ایرانی که در فرانکفورت حضور دارند از مجاری دیگری و از طریق هماهنگی هایی که خودشان انجام داده اند در این نمایشگاه شرکت کرده اند نه از طریق ارشاد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس