ائتلافی موسوم به جمهوری خواه یهودی در یک تبلیغ تلویزیونی سناتورهای آمریکایی حامی توافق هسته ای با ایران را مورد حمله قرار داده است.

به گزارش مشرق به نقل از نشنال ژورنال، ائتلاف موسوم به «جمهوری‌خواه یهودی» یک سلسله تبلیغات تلویزیونی و هجمه تبلیغاتی گسترده ای را با هزینه ای نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار علیه سناتورهای آمریکایی حامی توافق هسته ای ایران به راه انداخته است.

سناتور «جو دانلی» نماینده ایالت ایندیانا در مجلس سنای کنگره آمریکا یکی از این افراد است. وی بعد از حمایتش از توافق هسته ای ایران هدف هجمه ای از تبلیغات منفی از سوی رسانه های محافظه کار آمریکایی قرار گرفته است. دانلی سناتور دموکرات اوایل این ماه از توافق هسته ای ایران و قدرت های غربی حمایت و آن را برای برقراری صلح و امنیت در جهان مثبت ارزیابی کرد.

این تبلیغ تلویزیونی که در شبکه های مجازی هم منتشر شده، به پیروزی دانلی به عنوان نماینده مردم ایندیانا شک و تردیدهایی وارد شده و به نوعی درصدد تخریب چهره عمومی وی برآمده است.

در این تبلیغ مردان و زنانی مشاهده می شوند که علیه توافق هسته ای با ایران صحبت می کنند؛ یکی از آنها به سمت دوربین می گوید اوباما و دانلی با ایران همدست هستند. یکی دیگر می گوید دانلی هرچیزی باشد مستقل و سناتور نماینده مردم محسوب نمی شود.

دانلی اوایل ماه جاری در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت حمله نظامی به ایران برای جلوگیری از رسیدن این کشور به سلاح هسته ای کار بیهوده ای است. وی افزود: اگر روزی برسد که قرار باشد به حمله نظامی علیه ایران رای بدهم به تمام مردم ایندیانا که نماینده آنها هستم مدیون خواهم شد.

بر اساس آمارهای منتشر شده توسط موسسه  CMAG تنها در تابستان سال جاری نزدیک به ۸۰۰ تبلیغ تلویزیونی با محوریت توافق هسته ای ایران در آمریکا ساخته شده است.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس