نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اختلاف میان وی و اوباما بر سر توافق هسته‌ای به پایان رسیده و اکنون زمان نظارت بر نحوه اجرای توافق است.

نتانیاهو: اختلافم با اوباما بر سر توافق هسته‌ای به پایان رسید
به گزارش مشرق، جروزالم پست نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با فاکس نیوز اعلام کرد که اختلاف میان آمریکا و اسرائیل درباره توافق هسته‌ای ایران به پایان رسیده است. وی در ادامه توضیح داد که دو طرف درحال حاضر باید بر روی پایبندی ایران به توافق و عدم انحراف برنامه هسته‌ای تهران متمرکز باشند.

نتانیاهو دراین باره گفت: رئیس‌جمهور اوباما اعلام کرده است که به ممانعت از دستیابی نماینده‌های ایران به تسلیحات خطرناک و همینطور ممانعت از تلاش ایرن برای بی‌ثبات سازی کشورهای حاضر در خاورمیانه پایبند است.

وی در این مصاحبه که روز جمعه انجام شد گفت: شریک بهتری برای این کار بهتر از اسرائیل وجود ندارد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: این را به خاطر داشته باشید. ایران درحال حاضر دارای موشکهایی است که می‌تواند به اسرائیل برسد. بنابراین آن دسته از موشکهای بالستیک که ایران درحال ساخت آن است- برای ما نیست- آنها برای شما ساخته می‌شوند. برای آمریکا، اروپا. برای به راه انداختن کشتار جمعی، هر زمان و هرکجا.

وی با تلاش برای بهبود روابط با اوباما گفت: اسرائیل عمیقا از تمایل اوباما برای تقویت امنیت ما و کمک به اسرائیل برای حفظ مزیت نظامی خود و همچنین کمک به اسرائیل برای مواجهه با چالشهای پیش رو قدردانی می‌کند.

وی در گفتگو با فاکس نیوز گفت: می‌دانید که ما دارای اختلافات زیادی با اوباما بر سر توافق هسته‌ای ایران بودیم. باراک اوباما و من، هر دو گفتیم که این یک اختلاف درون خانوادگی است.

من از اقدام اوباما در تماس با من در حین مذاکرات هسته‌ای قدردانی می‌کنم. او به من گفت: ما می‌توانیم درمورد تقویت امنیت اسرائیل اکنون یا زمان دیگری صحبت کنیم. امروز صبح همان زمان دیگر بود.

وی درباره موضوع مذاکراتش با اوباما گفت:ما درباره کارهایی که باید انجام دهیم صحبت کردیم. اولین کار کنترل ایران است. ما باید مطمئن شویم که ایران به تعهداتش به توافق هسته‌ای پایبند خواهد ماند. دومین کار تقویت نیروهایی است که علیه تهاجم ایران در منطقه تلاش می‌کنند. این نیروها درحال افزایش هستند و مهمترین گروهی که علیه تهاجم ایران فعالیت می‌کند، اسرائیل است.

سومین اقدام نیز نابودی شبکه جهانی ترور ایران است زیرا این کشور تنها به گسترش تهاجمات خود در منطقه مشغول نیست بلکه شبکه‌های تروریستی  خود را در پنج قاره ازجمله همین نیمکره (آمریکا)  گسترش می‌دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    0 0
    از اول هم اختلافی نبود.
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    0 0
    اره ما هم باور کردیم شما اختلاف داشتین برو به درک زودتر از اولم فیلم تون بود
  • amin ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    0 0
    بهتره بگی فیلم بازی کردن اسرائیل برای مخالفت با معاهده ننگین وین و به منظور کمک به موافقان برجام برای کوبیدن مخالفان آن تموم شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس