کد خبر 474626
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۵

رهبر جدید حزب کارگر انگلیس در جریان سخنرانی خود در یک کنفرانس در پارلمان انگلیس از استفاده از واژه «اسرائیل» خودداری کرد.

به گزارش مشرق، «جرمی کوربین» که انتخابش به سمت رهبر جدید حزب کارگر با توجه به مواضع متفاوتش در موضوعات مختلف به زلزله سیاسی در لندن تعبیر شد، سه‌شنبه شب در جریان یک سخنرانی با اجتناب از استفاده از واژه مجعول اسرائیل، جنجال برانگیخت.

کوربین که در کنفرانس «دوستان اسرائیل در حزب کارگر»، یکی از گروه‌های پارلمانی انگلیس حضور داشت، در پایان نطق ده دقیقه‌ایش هرگز از واژه «اسرائیل» استفاده نکرد تا با اعتراض یکی از مخاطبان در آخر سالن مواجه شود که فریاد می‌زد: «بگو اسرائیل».

روزنامه انگلیسی تلگراف گزارش داده مأموران حراست فرد معترض را از سالن خارج کرده‌اند، اما نکته مأیوس‌کننده‌تر برای این فرد معترض اینکه «کوربین» سرانجام سخنرانی‌اش را بدون حتی یک بار استفاده از «اسرائیل» به پایان برد.

«کوربین»، پیش از این داشتن دیدگاه‌های ضداسرائیلی را رد کرده بود و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که او از فرصت این کنفرانس برای رفع این اتهامات، با تأکید بر روابط قوی لندن و تل‌آویو استفاده خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    شرط میبندم صهیونیست ها ترورش میکنن ، ببینید کی گفتم ، هرکس مخالف جهت صهیونیست ها حرکت کنه از معادلات حذف میشه ، این یک قانونه ، خصوصا در کشوری مثل انگلیس که بهشت صهیونیست هاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس