دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی با برتری سرخپوشان به پایان رسید و شاگردان برانکو به جمع 8 تیم برتر راه یافتند.

پرسپولیس با شکست ملوان صعود کردبه گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم جام حذفی از ساعت 18و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملوان رفت که بازی در 90 دقیقه وقت قانونی بدون گل مساوی به پایان رسید و پرسپولیس در وقت‌های اضافه و در پایان 120 دقیقه یک بر صفر ملوان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. (فیلم خلاصه و تک گل بازی را در اینجا ببینید)

گل پرسپولیس: مهدی طارمی( دقیقه 100)

اخراج: مهدی طارمی از پرسپولیس (دقیقه 108)

اخطار: مهدی طارمی، علی علیپور، سوشا مکانی،  احمد نورالهی و رامین رضاییان از پرسپولیس (طارمی و سوشا از بازی بعد محروم شدند)

تعداد تماشاچی: حدود 15هزار نفر

داوران: البرز حاجی پور، محمدرضا ابوالفضلی، رحیم شاهین، یاسر همرنگ

نیمه نخست

در دقیقه سوم بازی سید جلال رافخایی با اشتباه مسلم علیرضا نور محمدی صاحب موقعیت تک به تک شد که در نهایت با رد کردن توپ از بالای سر سوشا مکانی، تیرک مانع از فروپاشی دروازه پرسپولیس شد.

در دقیقه 16 هادی نوروزی پس از یک دو با مهدی طارمی از گوشه سمت راست محوطه جریمه شوت خود را راهی دروازه ملوان کرد که با عکس العمل سرگی پشنکو توپ به کرنر رفت.

بابک حاتمی در دقیقه 25 به دلیل مصدومیت جای خود را به محمد انصاری داد.

پژمان نوری در دقیقه 35 بازی از روی یک ضربه ایستگاهی به شدت دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که با واکنش خوب مکانی توپ به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه 40 آرش افشین به دلیل مصدومیت جای خود را به محمد رضی پور داد.

نیمه دوم

مهدی طارمی در دقیقه 51 پس از پاسکاری متوالی بازیکنان پرسپولیس صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد که توپ را از گوشه دروازه پشنکو به بیرون زد.

دو دقیقه بعد پرسپولیسی ها اینبار نیز توسط طارمی صاحب یک موقعیت بسیار خوب دیگر شدند که میلاد کمندانی اینبار توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید تا فریاد هوارداران سرخ پوش پایتخت به هوا خیزد.

در دقیقه 63 فرزاد حاتمی به جای پژمان نوری و محسن مسلمان به جای هادی نوروزی به میدان امد تا از این لحظه به بعد بازوبند ملوانی ها را مازیار زارع و بازوبند پرسپولیسی ها را علیرضا نورمحمدی بر بازو ببندد.

در دقیقه 66 مهدی طارمی پس از آنکه عزت الله پور غاز را پشت محوطه جریمه از پیش رو برداشت با یک شوت پای چپ توپ را به تیرک دروازه ملوان کوبید.

در دقیقه 71 جلال رافخایی یک موقعیت بسیار ایده آل را از روی خط شش قدم محوطه جریمه به نقطه ای زد که سوشا مکانی حاضر بود.

در دقیقه 90 علی علیپور به جای جری ریکاردو برای پرسپولیس به میدان آمد.

وقت اضافه

در دقیقه 97 نیمه اول وقت های اضافه علی علی پور با تعلل بیش از حد فرصت خوب پرسپولیس را با دخالت مدافعان حریف از دست داد.

در دقیقه 100 مهدی طارمی با پاس به بیرون علیپور در مقابل دروازه خالی قرار گرفت و با یک ضربه هوشمندانه دروازه ملوان را باز کرد.

صعود پرسپولیس 10 نفره با شکست ملوان در ماراتن 120 دقیقه ای

مهدی طارمی در دقیقه 107 بازی پس از خطا بر روی سرگی پشنکو دروازه‌بان ملوان با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. طارمی در نیمه دوم بازی نیز پس از خطا بر روی معبودی حقیقی مدافع چپ ملوان کارت زرد اول را دریافت کرده بود.

سوشا مکانی در دقیقه 110 به دلیل اعتراض به کمک داور با کارت زرد داور جریمه شد.

محمد نزهتی در دقیقه 113 به جای عزت الله پور غاز به میدان آمد.

در دقیقه 118 علی علیپور و در دقیقه 120 رامین رضاییان از داور بازی کارت زرد گرفتند.

پرسپولیس در مرحله یک چهارم به مصاف برنده دیدار گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن می‌رود.

ترکیب پرسپولیس:

سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، رامین رضائیان، بابک حاتمی( از دقیقه 22 محمد انصاری)، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، میلاد کمندانی( از دقیقه 88 علی علیپور)، هادی نوروزی( از دقیقه 63 محسن مسلمان)، مهدی طارمی و جری بنگستون

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب ملوان:

سرگئی پاشنکو، حسین کنعانی زادگان، شهاب کرمی، عزت الله پورقاز( از دقیقه 114 محمد نزهتی)، صادق محرمی، حسین ماهینی، عزیز معبودی، پژمان نوری( از دقیقه 63 فرزاد حاتمی)، مازیار زارع، سید جلال رافخایی و آرش افشین( از دقیقه 37 محمد رضی پور)

سرمربی: حمید استیلی


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    داوری ها واقعا افتضاحه........طارمی لیز خورد پاش خورد به پای حریف، کارت زرد گرفت........توپ جمع کن توپ رو دیر داد، داور فکر کرد رضاییان میخواد وقت تلف کنه.......
  • ArslAN ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    داور هم ممکن الخطاست
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    مگه اینکه لنگیا با گل آفساید بتونن ببرن. چه قدر اینا بی اخلاقن. یکی تو باشگاه نیست به این بازیکنا ادب یاد بده؟ داور باید همشونو اخراج میکرد خیلی صبور بود. اون سوشا چی میخواس ؟ کلا خیلی حاشیه رو دوس داره. دوست داره دوربین مدام ازش فیلم بگیره فکر کرده اینجوری میشه عابدزاده وقتی مربیشون برانکوییه که توپو میگیره تا بازیکن حریف نتونه اوت رو سریع پرتاب کنه و انقدر توپ رو نگه میداره تا بازیکنان لنگ برسن و ضد حمله از دست بره از بازیکنا چه انتظاری میره؟؟ بازیکنای لنگ اگه اینهمه تو محوطه جریمه خودشونو الکی زمین نزنن بهتر میتونن به گل برسن. دقیقا بازی ای که عالیشاه داخلش نبود پنالتی هم نداشت. سلطان تمارض فوتبال جهان امید عالیشاه این پیراهن خاصیتش اینه. پیروانی شده دستیار مربی تیم ملی ، تیم ملیو پر کرده از هر چی لنگیه. آخه رضاییان و عالیشاه اصلا در حد تیم ملی هستن؟ انصافا اینا در حد تیم ملین؟ اگه بازیکن بودن که تیم خودشون از ۶تا بازی ۴تاشو نمیباخت. تو بازی قبلی تیم ملی گزارشگر گفت بعد از هفت سال سه تا بازیکن پرسپولیسی تو ترکیب تیم ملی قرار میگیرن. جالبه درست زمانی که پیروانی میشه دستیار مربی تیم ملی، این اتفاق میفته. اقا به جای اینکه به فکر تیم ملی باشه دنبال اینه که عقده های سالهای درازو خالی کنه.
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    البته با گل آفساید. حتی گزارشگر بازی همدهیچ اشاره ای به صحنه مشکوک افساید نکرد. الکی که نیست انقدر هوای لنگو دارن براش بهترین داور اسیا رو محروم میکنن. در ضمن امروز هیچ پنالتی ای برای لنگ گرفته نشد تو بازیهای اخیر یک اتفاق نادره.
  • صداقت ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    واقعا معلومه که مشرق پرسپولیسیه و از این تیتر ها خیلی میره. حتی عمل زشت سالگرد گرفتن برد برابر استقلال را هم با شادی گزارش کرده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس