کد خبر 470402
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

سرمربی تیم فوتبال ملوان به انتخاب مدیرعامل جدید ملوان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال ملوان روز گذشته با وجود ارائه یک بازی خوب مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت. این در حالی است که خیلی از پیشکسوتان پرسپولیس از شیوه بازی این تیم در این مسابقه انتقاد کردند. گفت و گو با حمید استیلی سرمربی با اخلاق و فنی تیم ملوان را در زیر می خوانید:

ظاهرا از هواداران پرسپولیس به خاطر برخی شعارهای غیراخلاقی گلایه دارید.

هواداران پرسپولیس روز گذشته رفتار بسیار خوبی با من داشتند و حتی من را خیلی تشویق کردند. من همیشه به هواداران احترام گذاشته‌ام حتی زمانی که مشکلاتی برایم پیش آمد و از آنها ناسزا هم شنیدم باز هم به آنها احترام می‌گذاشتم. روز گذشته هم در ورزشگاه آزادی هواداران پرسپولیس به من خیلی لطف داشتند اما بحث من مربوط به برخی از بازیکنان بود که علیه آنان شعارهایی سر داده شد.

بازیکنان سابق پرسپولیس که در ملوان حضور دارند؟

من در مورد همه بازیکنان نظرم این است که وقتی بازیکنی از باشگاهی جدا می‌شود بهتر است که هواداران آن باشگاه به آن بازیکن احترام بگذارند چون او برای باشگاه محبوب آنها زحمت کشیده است. البته احترام به هوادار و بازیکن یک احترام متقابل و دوطرفه است یعنی هم هواداران باید به بازیکن احترام بگذارند و هم بازیکنان به هواداران احترام بگذارند. ما باید این فرهنگ را در فوتبالمان جا بیندازیم مثل رفتاری که هواداران باشگاه‌های خارجی با بازیکنان خودشان می‌ کنند. شما ببینید هواداران باشگاه‌های آلمانی چه احترامی برای مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان قائل هستند. در ایران هم باید این رفتار در ورزش فوتبال نهادینه شود.

برخی از کارشناسان داوری معتقد بودند که سوشا مکانی باید اخراج شود. نظر خود شما در مورد قضاوت دیروز داور چیست؟


فشار زیادی روی داوران ایجاد شده است. قبل از بازی هم گفتم وقتی داور یک پنالتی اشتباه به ضرر پرسپولیس گرفت خیلی‌ها این ذهنیت را پیدا می‌کنند که در بازی با ملوان داور باید به نفع پرسپولیس سوت بزند. در هر صورت وقتی بازیکنان و مربیان به داور اعتراض می‌کنند باعث تحریک تماشاگران و هواداران می‌شوند و داوران خیلی تحت فشار قرار می‌گیرند. من در جریان بازی با پرسپولیس هیچ اعتراضی به داور نکردم فقط در 15 دقیقه وقت دوم که حاشیه‌هایی ایجاد شد شرایط فرق کرد اما باز هم در آن وضعیت داور مقصر نبود. جو سختی ایجاد شد که کنترلش برای داوران بسیار دشوار است.

مسعود رضاییان به عنوان مدیرعامل باشگاه ملوان انتخاب شد. در این مورد چه نظری دارید؟

به رضاییان تبریک می‌گویم. ایشان در سال‌های گذشته مدیریت خوبی در باشگاه‌های دیگر داشتند و رزومه خوبی دارند. امیدوارم در ملوان هم موفق شوند البته کار در ملوان سخت‌تر است. احمد دنیامالی رئیس محترم هیات مدیره در تلاش  است تا زیرساخت‌های باشگاه ملوان را درست کند.

ملوان بازیکنان جوان خوبی را هم مقابل پرسپولیس به میدان فرستاد.


بله من در راه‌آهن هم که بودم بیشترین بازیکنان جوان را به لیگ برتر آوردم. روز گذشته هم مقابل پرسپولیس دو بازیکن ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند اگر زیرساخت‌های باشگاه ملوان اصلاح شود استان گیلان و باشگاه ملوان که یک تیم ریشه‌دار است می‌تواند ظرف سه تا پنج سال بازیکنان و استعدادهای خوبی را به فوتبال ایران معرفی کنند و آنها را پرورش دهد.

مشکلات مالی باشگاه ملوان بعید است با انتخاب یک مدیرعامل حل شود.


مشکلات مالی گریبان باشگاه را گرفته است. البته هیات مدیره محترم باشگاه در تلاش است تا این مشکلات حل شود من به بازیکنانم افتخار می‌کنم که بدون دریافت پول فداکارانه بازی کردند و مقابل پرسپولیس هم دیدید که مسائل تاکتیکی را فوق‌العاده خوب اجرا کردند شاید اگر پژمان نوری و آرش افشین مصدوم نمی‌شدند ما می‌توانستیم در این بازی به اهدافمان برسیم.

رضاییان از ویژگی‌های مثبت شما خیلی تعریف می‌‌کند. چه زمانی قرار است با او جلسه بگذارید؟

در اولین فرصت با ایشان جلسه خواهم داشت. من هم ذکر خیر او را زیاد شنیدم و می‌دانم که یک مدیر علمی و باسابقه است. امیدوارم بتوانیم با هم گام کوچکی برای باشگاه ملوان و فوتبال استان گیلان برداریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس