کد خبر 470709
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهاجمان باید یکی از سانترهای من را به گل تبدیل کنند تا اعتمادبه‌نفس من برای سانتر کشیدن بیشتر شود.

به گزارش مشرق، رامین رضاییان در مورد عملکرد داور دیدار پرسپولیس - ملوان و کارت زردی که در این بازی گرفت، اظهار داشت: نمی‌دانم باید چه بگویم. در جام حذفی چون بازیکنان با دو کارت زرد محروم می‌شوند داورها نباید به راحتی اخطار بدهند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و آقای حاجی‌پور نباید به راحتی به من کارت می‌داد.

وی در خصوص عملکردش در این بازی خاطرنشان کرد: من با درد مقابل ملوان بازی کردم و حتی در یکی از تمرین‌های تیم هم حضور نداشتم. متأسفانه از ناحیه قفسه سینه درد شدیدی داشتم و با آمپول توانستم به میدان بروم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا مهاجمان این تیم نمی‌توانند از ارسال‌های او استفاده کنند، عنوان کرد:‌ من در زمین تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا برای تیم بازیکن مثمرثمری باشم. البته مهاجمان هم باید یکی از سانترهایم را به گل تبدیل کنند تا اعتمادبه‌نفس من برای سانتر کشیدن هم بیشتر شود.

رضاییان در پاسخ به این سؤال که چرا در پرسپولیس ضربه آزاد و پنالتی نمی‌زند، گفت: در مورد ضربه آزاد تا الان شرایط پیش نیامده است که بخواهم آن‌طور که دوست دارم از این موقعیت‌ها استفاده کنم. با تشخیص برانکو بعد از طارمی من پنالتی‌زن تیم هستم، اما فعلاً فرصت نشده پنالتی بزنم. البته برای همه ما مهم این است که تیم برنده شود، وگرنه فرقی ندارد چه کسی گل بزند.

وی در مورد دیدار روز جمعه پرسپولیس - تراکتورسازی و اینکه پرسپولیسی‌ها خیلی سخت با امتیاز از تبریز برگردند، اظهار داشت: ما به تبریز می‌رویم تا تراکتورسازی را شکست بدهیم. کاری ندارم که در گذشته چه اتفاقاتی برای پرسپولیس در تبریز رخ داده است، اما باید به هر صورتی که شده تراکتورسازی را شکست بدهیم، چون در غیر این صورت شرایط‌مان در جدول بدتر می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    بازیکن خوبی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس