در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان، برخی از هواداران با دیدن محمد مایلی، حمایت‌ها و مخالفت خود را با کارلوس کی‌روش به نمایش گذاشتند.

به گزارش مشرق، در جریان بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندر انزلی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران زمانی که داور مسابقه در دقایق پایانی وقت های اضافه به رامین رضاییان کارت زرد نشان داد این موضوع با اعتراض نیمکت نشینان پرسپولیس همراه شد.

* بعد از اعلام سه دقیقه وقت اضافه توسط داور نیمکت نشینان پرسپولیس با دست بر سر خود زدند.

* وقتی در لحظات پایانی این دیدار داور یک ضربه کاشته را به نفع ملوان اعلام کرد هواداران این تیم با شعار «داور خودت بزن» واکنش نشان دادند.

* بعد از برخورد زارع و بنگر، سوشا مکانی بلافاصله خودش را به محل برخورد رساند و با مازیار زارع درگیر شد. پایان رافت مربی ملوان نیز که نسبت به تصمیم داور معترض بود اخراج بود. این موضوع با واکنش هواداران پرسپولیس نیز همراه بود و به فحاشی علیه مازیار زارع بازیکن سابق این تیم پرداختند.

* در پایان بازی هواداران پرسپولیس به هواداران ملوان عدد 6 را نشان دادند.

* مهرداد کفشگری که از ناحیه زانو مصدوم شده بود در پایان مسابقه در حالی  که کیسه یخ روی پای مصدومش بود با حضور در وسط زمین در شادی هم تیمی‌هایش شرکت کرد.

* علی اکبر طاهری بعد از پیروزی بلافاصله به رختکن پرسپولیس رفت.

* حمید استیلی بعد از پایان مسابقه به سمت برانکو رفت و به او خسته نباشید گفت.

* طاهری در هنگام رفتن به رختکن پرسپولیس با اعتراض برخی هواداران مواجه شد و آن‌ها خواستار گرفتن حق این تیم برای اشتباهات داوری شدند. برخی از هواداران نیز به خاطر جذب بازیکن انتقاد کردند که چرا پرسپولیس بازیکن موثری در میانه میدان ندارد.

* در حاشیه این مسابقه و در حالی که محمد مایلی کهن در حال مصاحبه با یکی از شبکه‌های تلویزیونی بود تعدادی از هوادران پرسپولیس اقدام به تشویق کی‌روش کردند که این موضوع با واکنش مایلی کهن همراه بود و به این تماشاگران تراول چک 50 هزار تومانی نشان داد و در این هنگام  تعدادی از هواداران اقدام به تشویق مایلی کهن کردند و تعدادی دیگر نیز که پیش از این کی‌روش را تشویق کرده بودند اقدام به تشویق علی دایی کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    لنگیا با خودشونم.مشکل دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس