تراکتورسازی با برتری یک بر صفر برابر صبا به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال صعود کرد تا علی دایی یک بار دیگر مقابل تراکتورسازان طعم تلخ شکست و ناکامی را بچشد.

تراکتورسازی 9 نفره صبا را حذف کرد/ ناکامی دوباره دایی مقابل تراکتوربه گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تراکتورسازی تبریز موفق شد میزبان خود صبای قم را با یک گل شکست دهد و به مرحله بعدی صعود کند.

تک گل این دیدار را حمزه یونس در حالی در دقیقه 80 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند که بازیکنان صبا چهار دقیقه قبل از این گل نتوانسته بودند پنالتی‌شان را تبدیل به گل کنند، پنالتی که اخراج مهرداد طهماسبی، دروازه‌بان تراکتورسازی را نیز به همراه داشت. البته تراکتورسازی در ادامه یکی دیگر از بازیکنان خود را هم از دست داد و محمد ایران‌پوریان در دقیقه 87 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

ترکیب دو تیم

صبای قم: حامد لک، فیلیپه ماچادو، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، محمدامین آرام‌طبع، قاسم دهنوی، فرشید باقری، ابوالفضل ابراهیمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد اوسانی و محمد قاضی(کریم اسلامی 45)
سرمربی: علی دایی

تراکتورسازی: مهرداد طهماسبی، شجاع خلیل‌زاده، الکساندر کارلوس، محمد ایران‌پوریان، دوس سانتوز، سینا عشوری، سعید آقایی، شاهین ثاقبی‌فر، فرید بهزادی کریمی، بختیار رحمانی و مهرداد بایرامی
سرمربی: تونی اولیویرا

نیمه اول
در نیمه اول تا دقیقه 15 بازی تیم تراکتورسازی، توپ و میدان را در اختیار داشت  و چند موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کرد که عکس العمل های لک و بی دقتی مهاجمان مانع از گلزنی شاگردان تونی شد. در ادامه بازی آگوستو سزار در یک موقعیت تک به تک خوب می توانست دروازه لک را باز کند که عکس العمل زیبای این دروازه بان این فرصت را از وی گرفت. اوسانی در دقیقه 24 می توانست دروازه تراکتور را باز کند که ضربه بی دقت وی در محوطه جریمه راهی اوت شد.
 صبا در یک سوم پایانی نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفته بود و فشار را روی دروازه تیم تراکتورسازی بیشتر کرده بود که در دقیقه 35 سانتر قاسم دهنوی از روی نقطه کرنر را صادقی با ضربه سر زد که توپ او راهی به دروازه تراکتورسازی نداشت. در ادامه دو تیم نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه های هم ایجاد کنند و بازی در نیمه اول با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم
 ضربه سر خطرناک شاهین ثاقبی در دقیقه 47 می توانست موجب باز شدن دروازه صبا شود که این ضربه راهی اوت شد.  ارسال خطرناک دهنوی در دقیقه 50 از سمت راست دروازه تراکتور را تهدید کرد اما ضربه سر بازیکن صبا قدرت لازم برای باز کردن دروازه طهماسبی را نداشت. ارسال زیبای سعید آقایی در دقیقه 62 از سمت راست که مهار ناقص لک همراه بود، با ضربه آگوستو توام شد که این ضربه را سنگربان صبا در اختیار گرفت. 

در دقیقه 68 روی ضربه آقایی از زاویه بسته حامد لک در دو مرحله واکنش نشان داد. ضد حمله خوب صبایی ها و حرکت سریع اوسانی در دقیقه 70 با خطای طهماسبی همراه بود که داور بازی این حرکت را خطا اعلام کرده و با اخراج دروازه بان تراکتور، یک پنالتی برای صبا گرفت.  این ضربه پنالتی را در دقیقه 75 اسلامی زد و محمدرضا اخباری مهار کرد.

تراکتور در دقیقه 81 صاحب پنالتی شده و این ضربه را حمزه یونس تبدیل به گل کرد تا نتیجه بازی 1-0 شود. محمد ایرانپوریان در دقیقه 88 بازی روی یک خطای شدید دو کارته شده و از بازی اخراج شد تا تراکتور 9 نفره شود و به این ترتیب تراکتورسازی موفق شد با نتیجه 1 بر 0 صبای قم را شکست دهدتا در دیدار مرحله یک چهارم نهایی به مصاف سایپا برود. سایپا ساعتی پیش در ضربات پنالتی سیاه جامگان مشهد را از پیش رو برداشته بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس