تیم فوتبال سایپا موفق شد در ضربات پنالتی سیاه‌جامگان مشهد را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کند.

پیروزی سایپا مقابل سیاه‌جامگان در ضربات پنالتی/ شاگردان جلالی صعود کردندبه گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان و سایپا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی عصر امروز از ساعت 16 در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد با حضور حدود هزار تماشاگر آغاز شد که در پایان 120 دقیقه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.  در ضربات پنالتی تیم سایپا با نتیجه 3 بر یک تیم سیاه‌جامگان به پیروزی رسید.

پنالتی‌زنان سایپا:
ابراهیم صادقی، مسعود ابراهیم‌زاده، جواد نکونام، روزبه شاه‌علیدوست( ضربه اش به بیرون دروازه رفت.)

پنالتی‌زنان سیاه جامگان: رضا عنایتی ( دروازه‌بان سایپا ضربه را مهار کرد.)، بهروز افشار، میثم حسینی( ضربه اش به تیرک دروازه خورد و گل نشد.)، امیر تیز رو( ضربه ا ش به بیرون رفت.)

بازیکنان سیاه‌جامگان توسط شربتی و داسیلوا در دقایق پایانی موقعیت‌های خطرناکی را خلق کردند اما نتوانستند به گل برسند. همچنین سایپا هم توسط غلامرضا رضایی موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد که در امر گلزنی ناموفق بود.

در نیمه دوم هر دو تیم صاحب موقعیت گلزنی شدند که نتوانستند از آن استفاده کنند.

قضاوت این دیدار برعهده شاهین حاج‌بابایی بود و به وحید محمدزاده و جواد نکونام از سایپا  و رضا شربتی از سیاه‌جامگان کارت زرد نشان داد.

سایپا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف برنده دیدار صبا و تراکتورسازی می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس