کد خبر 470186
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنقدر که از داوران می‌ترسیم از حریفان ترسی نداریم، در بازی روز گذشته هم داور خیلی تلاش کرد تا تیم ما را بازنده کند اما نتوانست.

به گزارش مشرق، هادی نوروزی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اعتراض پرسپولیسی‌ها به عملکرد داور این بازی، بازی روز جمعه با تراکتورسازی، حواشی جشن پیراهن پرسپولیسی‌ها و ... صحبت‌ کرد.

عملکرد خوبی در جریان بازی با ملوان داشتی، چه شد که برانکو تو را تعویض کرد؟

کشاله‌ام در نیمه اول کِش آمد و در رختکن هم روی پایم یخ گذاشتم. قرار شد با این شرایط به زمین بروم و اگر بتوانم ادامه بدهم که نشد.

در مورد بازی با ملوان هم صحبت کن.


ما صاحب توپ بودیم از ملوان بهتر بازی کردیم. آنها فقط دفاع کردند. برای ما پیروزی مهم بود که به آن دست پیدا کردیم.

بعد از بازی تمام پرسپولیسی‌ها نسبت به عملکرد تیم داوری بازی با ملوان اعتراض داشتند، دلیل این اعتراض‌ها چه بود؟


باور کنید آنقدر که از داوران می‌ترسیم از حریف نمی‌ترسیم. روز گذشته داور خیلی تلاش کرد تا تیم ما را بازنده کند اما نتوانست. وقتی حریف به ما گل نمی‌زند داوران تلاش می‌کنند به ما گل بزنند. روز گذشته، هم با داور جنگیدیم و هم با ملوان، واقعاً سخت است که همیشه استرس داوری را داشته باشید و بترسید که داور هر لحظه با تصمیماتش به شما ضربه بزند. با 14 نفر جنگیدن سخت است.

باور کنید آنقدر که حواسمان به داور بود به جایی دیگر نبود. شما دیدید که کارت زرد اول طارمی بی‌جا بود و در صحنه اخراج هم که داور او را بی‌رحمانه اخراج کرد. من هنوز نمی‌دانم چرا رضاییان، مکانی و علیپور کارت زرد گرفتند. واقعاً داور در 15 دقیقه پایانی هر کاری انجام می‌داد که ما ببازیم.

برای بازی روز جمعه با تراکتورسازی هم کلی تلفات دادید.

بله، وضعیت من هنوز مشخص نیست و معلوم نیست تا چه زمانی مصدوم هستم، کفشگری و حاتمی هم که مصدوم هستند. با این شرایط بازی سختی در تبریز داریم و شرایط بدمان هم در لیگ باعث می‌شود بازی حساس‌تر شود.

اشتباهات داروی کاملاً درست است اما این دلیل نمی‌شود که بازیکنان مانند مکانی خیلی راحت از کوره در بروند...

من نمی‌گویم حرکت مکانی درست بوده ولی چرا اخطار گرفت، من مانده‌ام چرا مکانی اخطار گرفت که باعث شود از کوره در برود. وقتی داوران 3 دیدار ما محروم می‌شوند بازیکن هم به تصمیم داور حساس می‌شوند. من نمی‌گویم داوری به نفع ما باشد اما دیگر به ضرر ما هم نباشد. برای من جای تعجب دارد که چرا ملوانی‌ها به داوری معترض بودند داور دیگر باید برای آنها چه کاری انجام می‌داد؟

مازیار زارع هم بعد بازی حسابی علیه پرسپولیسی‌ها موضع گرفت.

من به شخص کاری ندارم و به داور کار دارم. من نگران داوری هستم چون ما تمام توان‌مان را در زمین می‌گذاریم اما نمی‌توانیم حریف داور شویم. شما یک بازی را بگویید که تیم حریف از ما بهتر بوده باشد. در بازی با ذوب‌‌آهن، سپاهان و سایپا اشتباهات داوری به ضرر ما بود.

نمی‌ترسی با این حرف‌ها محروم شوی؟

حرف‌های من واقعیت دارد و نباید برای گفتن حرف حق نباید محروم شوم. وقتی داور بازی ما 4 جلسه محروم می‌شود یعنی اشتباه کرده است. من نگران این شرایط هستم و به مسئولان باشگاه‌ هم گفتم فکری به حال این شرایط کنند.

در مراسم رونمایی از پیراهن‌های جدید پرسپولیس شما و دیگر بازیکنانی که روی سن آمدید اخم کرده بودید، این مسئله دلیل خاصی داشت؟


ما به خاطر نتایجی که پرسپولیس گرفته نگران هستیم. وقتی پرسپولیس شرایط بدی دارد و در رده چهاردهم جدول است چرا باید بخندیم؟ وقتی هواداران نگران هستند چرا باید بخندیم؟ به خاطر شرایط تیم بود که هیچکدام از بازیکنان خنده‌شان نمی‌آمد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    داوری به صورت خودجوش به ضرر پرسپولیس هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس