بر خلاف آن‌چه بسیاری از ما تصور می‌کنیم نسخه‌هایی که نهادهای بین‌المللی مانند سازمان ملل برای کاهش جمعیت جهان می‌پیچند به‌خاطر حفظ محیط زیست و منابع طبیعی نیست بلکه دستورکار دولت‌های غربی برای تأمین منافع آنهاست.

گروه بین‌الملل مشرق- اسناد زیادی که بسیاری از آن‌ها متعلق به سازمان ملل متحد هستند، اثبات می‌کند که از سال‌ها پیش، یک طرح بین‌المللی برای کاهش جمعیت جهان توسط برخی از قدرت های غربی تدوین شده است. اظهارات افراد و سازمان‌های مختلف نشان می‌دهد که این نقشه، هنوز هم در دستور کار غربی‌ها قرار دارد. اساس و مبنای کاهش تعمدی جمعیت یا همان جمعیت‌زدایی، فرمولی است که خواص سیاسی در غرب، علاقه بسیاری به آن دارند. "دیالکتیک هگلی" طرز تفکری است که بر سه مرحله استوار است: مشکل، واکنش، و راه‌حل. مشکل را درست کنید، واکنش را ایجاد نمایید، و راه‌حل را ارائه دهید.

برنامه‌های بین‌المللی برای کاهش هدفمند جمعیت جهان
دولت‌های غربی و به ویژه آمریکا، تغییرات جمعیتی دنیا را
یکی از بزرگ‌ترین تهدیدها علیه منافع خود می‌دانند

در این گزارش به وضوح خواهید دید که بالاترین مقامات غربی، چگونه در مسئله جمعیت جهان، مشکل را ایجاد کرده‌اند، واکنش را شکل داده‌اند و راه‌حلی مرگ‌بار را هم ارائه نموده‌اند. نکته این‌جاست که واکنش‌های مردم به این مشکلِ ساختگی، آن‌قدر گسترده بوده که موفقیت مقامات غربی در ایجاد مشکل را به هیچ عنوان نمی‌توان انکار کرد. در ادامه به اظهارنظرهایی می‌پردازیم که توسط مقامات و سازمان‌های غربی و بین‌المللی درباره مشکل جمعیت در دنیا و معضلات پیش روی آن‌ها برای تحقق اهدافشان، مطرح شده است.

برنامه‌های بین‌المللی برای کاهش هدفمند جمعیت جهان
سازمان ملل یکی از فعال‌ترین نهادهای بین‌المللی
در موضوع کاهش جمعیت جهان بوده است

مفهوم "جهانی شدن" و یکی کردن تمام کشورها و ملت‌ها و نهایتاً تشکیل به اصطلاح "دولت واحد جهانی"، از اهداف ریشه‌ای و مهم مقامات غربی است. این مفهوم در تفکرات ایلومیناتی و فرماسونری به نوعی، هدف نهایی محسوب می‌شود. "ویلیام بنتون" معاون و نماینده وزیر امور خارجه آمریکا در یونسکو ("سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد") سال 1946 طی اظهاراتی که این هدف را نشان می‌دهد، می‌گوید: "تا زمانی که حتی یک کودک، در هوای مسمومِ "ناسیونالیسم" تنفس می‌کند، آموزش و ترویج تفکر "جهانی‌شدن" تنها نتایج مخاطرهآمیز خواهد داشت. همان‌طور که اشاره کرده‌ایم، اغلب خانواده است که کودک را آلوده به ناسیونالیسم افراطی می‌کند. بنابراین مدارس، با اعتقادات خانواده‌ها مبنی بر وطن‌پرستی یا تعصب روی وطن مبارزه می‌کنند. ما باید به سرعت موانع موجود در ناسیونالیسم را که سر راه توسعه "تفکر جهانی" هستند، تشخیص دهیم. ما در آغاز یک فرایند طولانی برای شکستن دیوار "حاکمیت ملی" هستیم. یونسکو باید در این مسیر، پیش‌گام باشد.[1]"

برنامه‌های بین‌المللی برای کاهش هدفمند جمعیت جهان
"ویلیام بنتون" معاون وزیر امور خارجه وقت آمریکا

بسیاری از تلاش‌ها جهت کاهش جمعیت، بر اساس این منطق صورت می‌گیرد که منابع طبیعی در دنیا در حال تمام شدن است و افزایش جمعیت، این روند را تسریع و در نتیجه، بشریت را با خطر انقراض مواجه می‌کند. از جمله اقداماتی که برای توجیه این نظریه صورت گرفته است، انتشار کتاب "اولین انقلاب جهانی" (The First Global Revolution) توسط اندیشکده بین‌المللی "باشگاه رم" (Club of Rome) در سال 1991 بود. این اندیشکده، سال 1972 نیز کتاب دیگری با عنوان "محدودیت‌های رشد" (The Limits to Growth) را به چاپ رسانده بود. در آن کتاب هم سناریوهای مختلفی پیش‌بینی شده بود که رشد جمعیت در آینده دنیا به وجود می‌آورد. آن‌چه در کتاب سال 1991 می‌خوانیم نشان می‌دهد که "گرم شدن زمین"، صرفاً بهانه و دستاویزی برای مبارزه مقامات بین‌المللی با "بشریت" است: "در جستجو برای یک دشمن جدید که ما را متحد کند به این نتیجه رسیدیم که بحث آلودگی هوا، خطر گرم شدن کره زمین، کمبود آب، قحطی و مانند این‌ها، بهترین گزینه هستند. همه این خطرات، توسط دخالت انسان ایجاد می‌شود و تنها از طریق تغییر در نگرش و رفتار است که می‌توان بر آن‌ها غلبه کرد. بنابراین دشمن واقعی، چیزی نیست جز خودِ بشریت.[2]"

برنامه‌های بین‌المللی برای کاهش هدفمند جمعیت جهان
جلد کتاب "اولین انقلاب جهانی"

اما راه‌حل از بین بردن بشریت چه بود؟ "سام کین" نویسنده و فیلسوف آمریکایی در این‌باره بیش‌تر توضیح می‌دهد: "ما باید با وضوح بیش‌تری در مورد روابط جنسی، پیش‌گیری از بارداری، سقط جنین، و ارزش‌های دیگری صحبت کنیم که منجر به کنترل جمعیت می‌شود، چون بحران‌های زیست‌محیطی دلیلی جز بحران جمعیت ندارند. اگر جمعیت دنیا را 90 درصد کاهش دهید، دیگر آن‌قدر، جمعیت نخواهیم داشت که بتوانند آسیب زیست‌محیطی به زمین بزنند.[3]"

برنامه‌های بین‌المللی برای کاهش هدفمند جمعیت جهان
"سام کین" نویسنده و فیلسوف آمریکایی

"آلدوس هاکسلی" نویسنده و فیلسوف مشهور انگلیسی از افرادی است که به تئوری‌های جمعیت‌زدایی، کمک زیادی کرده است. وی علاوه بر سخنرانی‌های مختلف با همین موضوع، اقدام به نوشتن رمان شناخته‌شده "دنیای قشنگ نو" (1946) کرده است. در بخشی از این رمان به طور ضمنی با روش‌هایی آشنا می‌شویم که به خصوص در سال‌های اخیر برای کنترل جمعیت دنیا مورد استفاده قرار گرفته است: "هیچ دلیلی وجود ندارد که حکومت‌های استبدادی جدید، شبیه به قدیمی‌ها باشند. حکومت با باتوم و جوخه‌های آتش، قحطی مصنوعی، و حبس و تبعید دسته‌جمعی، نه تنها غیرانسانی است بلکه ناکارآمد است.[4]"


برنامه‌های بین‌المللی برای کاهش هدفمند جمعیت جهان
"آلدوس هاکسلی" نویسنده و فیلسوف مشهور انگلیسی

اگر حکومت‌های قبلی در کاهش جمعیت ناموفق بوده‌اند، آیا "راه‌حل"های جدیدتری برای حل این "مشکل" به وجود نیامده است؟ "بری کامنر" سیاستمدار و بیولوژیست آمریکایی در کتاب خود موسوم به "صلح کردن با سیاره" می‌نویسد: "پیشنهادهایی مطرح شده که می‌تواند ملت‌ها را به کام مرگ بکشد. طرح‌هایی برای مجبور کردن افراد به داشتن تعداد محدودی فرزند وجود داشته است، چه با استفاده از ابزارهای فیزیکی و چه حقوقی. اکنون به ما می‌گویند به جای گسترش تلاش‌های خود برای کمک به مردم گرسنه در جهان، این تلاش‌ها را محدودتر کنیم. "ویلیام کوهن" وزیر دفاع آمریکا، 28 آوریل 1997، طی شهادت خود در کنگره گفت: "گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد برخی کشورها در تلاش بوده‌اند تا چیزی شبیه به "ویروس ابولا" بسازند که (این واقعیت) پدیده بسیار خطرناکی است. برخی دانشمندان در آزمایشگاه خود تلاش کرده‌اند انواع خاصی از عوامل بیماری‌زا را ایجاد کنند که ویژگی‌های قومیتی را تشخیص بدهد، به این معنا که فرمول آن‌ها برای از بین بردن گروه‌های خاص قومی و نژادی نوشته شده باشد. عده‌ای دیگر دست به تروریسم زیست‌محیطی زده‌اند؛ تلاش می‌کنند آب و هوای یک منطقه را با استفاده از امواج الکترومغناطیسی تغییر دهند، از حمله ایجاد زمین‌لرزه و آتش‌فشان از راه دور.[5]"

برنامه‌های بین‌المللی برای کاهش هدفمند جمعیت جهان
"بری کامنر" سیاستمدار وقت و بیولوژیست آمریکایی

"ویلیام کوهن" به‌رغم آن‌چه "کامنر" از او نقل می‌کند، ظاهراً با تروریسم زیست‌محیطی مشکل خاصی ندارد. وی 28 آوریل 1997 طی شهادت در کنگره می‌گوید: "فرم‌های پیش‌رفته تسلیحات بیولوژیکی که می‌تواند انواع خاصی از ژن‌ها را هدف قرار دهد، می‌تواند جنگ بیولوژیکی را از قلمرو تروریسم خارج و به یک ابزار سیاسی مفید تبدیل کند.[6]"

برنامه‌های بین‌المللی برای کاهش هدفمند جمعیت جهان
"ویلیام کوهن" وزیر دفاع وقت آمریکا

"ژاک کوستو" افسر نیروی دریایی، بوم‌شناس، و محقق فرانسوی سال 1991 در مصاحبه با مجله "یونسکو کوریر" درباره لزوم کاهش جمعیت می‌گوید: "خیلی بد است که مجبوریم این را بگوییم، اما جمعیت دنیا باید تثبیت شود و به این منظور، باید روزی 350 هزار نفر را حذف کنیم.[7]"

برنامه‌های بین‌المللی برای کاهش هدفمند جمعیت جهان
"ژاک کوستو" افسر وقت نیروی دریایی، بوم‌شناس، و محقق فرانسوی

اگر فکر می‌کنید، اظهارات کوستو، هنوز هم به اندازه کافی صریح نیست، می‌توانید اظهارات "برتراند راسل" فیلسوف، تاریخ‌دان و فعال سیاسی و اجتماعی انگلیسی را بخوانید. وی در کتاب "تأثیر علم در جامعه" (1953) می‌نویسد: "من وانمود نمی‌کنم که کنترل بارداری تنها راه جلوگیری از افزایش جمعیت است. جنگ تا کنون در این رابطه ناامیدکننده ظاهر شده است، اما شاید جنگ باکتریایی مؤثرتر باشد. اگر بتوان در هر نسل، یک بار "مرگ سیاه" (اشاره به اپیدمی طاعون در قرن 14 که منجر به مرگ 75 تا 200 میلیون انسان شد) را در سراسر جهان گسترش داد، بازماندگان می‌توانند آزادانه و بدون این‌که جهان، بیش از حد، پر شود، تولید مثل کنند. سه راه برای ثبات جمعیت یک جامعه هست: کنترل بارداری، کشتن نوزادان یا جنگ‌های بسیار مخرب، و یا بدبخت کردن عموم مردم، به استثنای یک اقلیت قدرتمند.[8]"

برنامه‌های بین‌المللی برای کاهش هدفمند جمعیت جهان
"برتراند راسل" فیلسوف، تاریخ‌دان و فعال سیاسی انگلیسی

عبارت "اقلیت قدرتمند" شاید امروزه برداشت محدودی را به ذهن ما متبادر کند: عده‌ای ثروتمند و سرمایه‌دار بزرگ که شاید تعدادشان از صد نفر بیش‌تر نباشد. با این حال، آن‌چه "هنری کیسینجر" وزیر خارجه اسبق آمریکا در سال 1978 (پنج سال بعد از دریافت جایزه صلح نوبل) می‌گوید، شاید بهتر نشان دهد کدام افراد از "اقلیت قدرتمند" خارج هستند: "سیاست آمریکا در قبال کشورهای جهان سوم، باید سیاست جمعیت‌زدایی باشد.[9]" در همین راستا، "دیوید راکفلر" بانک‌دار بزرگ و "بشردوست" شناخته‌شده آمریکایی سال 2000 اعلام می‌کند: "ما در آستانه یک تحول جهانی هستیم. تنها چیزی که نیاز داریم، یک "بحران دقیق" و بزرگ است که در پی آن، ملت‌ها نظم نوین جهانی را بپذیرند.[10]"

برنامه‌های بین‌المللی برای کاهش هدفمند جمعیت جهان
"هنری کیسینجر" وزیر خارجه اسبق آمریکا

راکفلر یکی از افراد کلیدی در زمینه سیاست‌های جهانی‌سازی و تشکیل "دولت واحد جهانی" است. وی ابایی هم از افشای این واقعیت ندارد، تا جایی که در کتاب خاطرات خود پس از اشاره به در دست داشتن کنترل سیاست‌های نهادهای سیاسی و اقتصادی آمریکا، می‌نویسد: "برخی می‌گویند من در سراسر دنیا توطئه کرده‌ام تا ساختار سیاسی دنیا را یک‌پارچه کنم و به عبارتی یک "دنیای واحد" بسازم. اگر اتهام من این است، اعتراف می‌کنم که این اتهام صحت دارد، و من به آن افتخار می‌کنم.[11]"

برنامه‌های بین‌المللی برای کاهش هدفمند جمعیت جهان
"دیوید راکفلر" بانک‌دار شناخته‌شده آمریکایی


[1] "The Truth-Seeker's Guide to Proving the Father, Proving the Son, and Applying the Holy Spirit: Analyzing the World Through a Biblical Lens" Link

[2] "Revolution from Above" Link

[3] "The Final Countdown" Link OR Linkاین جملات به "میخائیل گورباچف" آخرین رئیس‌جمهور شوروی نیز نسبت داده شده است 

[4] "Brave New World" Link

[5] "Final Reckoning" Link

[6] "The Troubling Truth Behind the Ebola Outbreak" Link

[7] "My Inaugural Address at the Great White Throne Judgment of the Dead" Link

[8] "The Impact of Science on Society" Link

[9] "AIDS, Opium, Diamonds, and Empire: The Deadly Virus of International Greed" Link

[10] "Common Sense 2009" Link

[11] "Common Sense 2009" Link


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    7 17
    تا امام زمان بیاد مرگ بر اسرائیل
  • جعفر ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    3 4
    خوب بود مشرق جان
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    13 8
    اين قيافه ها را خوب نگاه كنيد.نيازي به چشم برزخي نيست.طينت هاي پليد و درنده صفتي اينها ازروي همين ظاهر دنيويشون معلومه
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    8 8
    تا زمانی که این شیطان ها برای دنیا تصمیم می گیرند نا آرامی هست فقر جهل ظلم هست
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    8 4
    این هدفشان گسترش جمعیت یهود واسرائیل است خودحدیث مفصل بخوان
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    9 4
    توی اپارتمان 60 متری نمیشه دو تا بچه داشت کسینجر و راکفلر نمی خواد توطئه کنند !
  • یک ایرانی ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    3 6
    بنظرم به وضوح روشن است که رکن خانواده بعنوان بنیان قدرت اجتماعی هدف گرفته شده است. وقتی جوامع از اتحاد خانوادگی آزاد شدند، فرمانپذیر کردن افراد کم مسئولیت تر، آسان تر است. ایکاش مشرق گزارشی از روند فروپاشی خانواده ها در دیگر کشورها تهیه می کرد، شاید منکران این حقایق بهتر درک کنند!
  • مرگ بر اسرائیل ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    2 4
    من از پست شما همچین چیزی دستگیرم شد : ایشالا تا 25 دیگه امام زمان ظهور می کنه
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    10 8
    بحران‌های زیست‌محیطی دلیلی جز بحران جمعیت ندارند.... این حرف حرف درستی است بهتر است تعصب را کنار بگذارید
  • ابو بصیر ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    4 7
    هدف تمامی فعالیتها دشمنی ها جنگ ها ثروت اندوزی ها و .... این است: یک اقلیت قدرتمند و ثروتمند با جمعیتی در حدود 700 الی 1 میلیارد متشکل از نژاد انگلوساکسون و نژادهای سفید اروپایی (به جز نژاد اسلاو و روس) و البته نژاد یهودی سامی بر روی کره زمین باقی بماند و بقیه از بین بروند تا زمینه ایجاد بهشت بر روی زمین فراهم شود.
  • سخن بلاگ ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    2 11
    کانون پیوند یا بنیاد ازدواج و حمایت از خانواده به نظر ما یک کانون پیوند لازم است تا خانواده ها در صورت بروزاختلاف و ناراحتی به آنجا مراجعه کنند و آنها با استفاده از مشاوران مجرب و توانمند ، گره از مشکلات زوجین بگشایند. اولین مراجعه زن یا مرد به دادگاه یا پاسگاه مشکلات آنان را پیچیده تر می کند و آنها انتظار چنین برخوردی را از سوی همسر خود ندارند. لذا بسیار ناراحت می شوند و بعد از آن حاضر نیستند کوتاه بیایند و این مراجعه برای آنان سنگین است. اما اگر یک نهاد مشاوره ای نیمه دولتی (مثلا مردم نهاد ) اما با نظارت دولتی مثل بهزیستی یا سازمان جوانان یا دادگاه و ... ) وجود داشته باشد مشکلات زوجین و حتی سایر اعضاء خانواده را ساده تر بررسی و برطرف می کند و خیلی به زوجین برنمی خورد. و در آخر اگر راه چاره ای نبود آنوقت آنها را به دادگاه یا پاسگاه ارجاع بدهند. بیشتر مردم افتخارشان به این که پایشان به پاسگاه و دادگاه نرسیده است. آنوقت بخواهند برای حل مشکلات ساده زندگی خود به آنها مراجعه کنند . حساب کنید چقدر سختشان است. اما اگر یک دفتر حمایتی باشد (حمایت از خانواده یا تحکیم خانواده و تا حدی هم قدرت اجرایی و مشاوره و ارجاع داشته باشد در مرحله نخست مراجعه خانواده ها به حل مشکلات آنها کمک می کند بدون اینکه به آبروی آنها و آبروی خانوادگی شان لطمه ای بزند. بالاخره این کانون پیوند باعث می شود که حرمت خانواده ها نشکند و ناراحتی آنها شدت پیدا نکند. اصل قرآنی حکمیت و داوری هم می تواند توسط این کانون ها انجام شود. کانون پیوند یا بنیاد ازدواج و حمایت از خانواده ( بنیاد ازدواج و تحکیم خانواده)
  • علیرضا ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    6 10
    به شدت موافقِ کنترل جمعیتم ...
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    16 7
    فکر کنم اگه غربیها بگن ماست سفیده مشرق میگه نه سیاهه. امروزه اکثر مشکلات زمین ناشی از انفجار جمعیتی هست که در ان رخ داده و جمعیت جهان رو در طی یک قرن گذشته 7 برابر کرده و تا سال 2025 جمعیت جهان به 9 میلیارد خواهد رسید که دو میلیارد نفر ان به اب اشامیدنی سالم و غذای کافی دسترسی نخواهند داشت و با گرمایش زمین و بالا امدن اب اقیانوسها اکثر مناطق حاصلخیز ساحلی به زیر اقیانوسها خواهد رفت و قحطی فراگیر جهان را فرا خواهد گرفت. هم اکنون 60 درصد دشتهای ایران در وضعیت ابی قرمز قرار دارند.خواهشا چاپ کنید
    • امیر IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
      2 0
      ایول خوب گفتی.
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    3 2
    يادداشت امنيت ملي آمريكا NSSM200 كه به صراحت لزوم كنترل جمعيت در برخي كشورها كه اسم آنها ذكر مي شود را از قلم انداختيد. در اين يادداشت آمده كه رشد جمعيت در كشورهاي داراي منابع طبيعي و توان رشد اقتصادي بالا براي ايالات متحده تهديد محسوب مي شود. نويسنده اين گزارش هنري كيسينجر در زمان رياست جمهوري نيكسون است. امروزه نيز در مورد آثار دستكاري ژنتيكي در محصولات غذايي به منظور كنترل جمعيت از طريق عقيم نمودن افراد مطالب متقني وجود دارد. كيسينجر صدر برنامه توسعه غذاهاي دستورزي شده ژنتيكي قرار دارد و سرمايه گذار اصلي شركت راكفلر است.
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    3 4
    منم قبول دارم . عدم استفاده درست از آب ، عدم برنامه ریزی ... ، گناه و ... باعث از بین رفتن محیط زیست میشه . البته ان ها هم ممکنه تاثیراتی بزارن .
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    2 4
    یکی از مشکلات جوانان ایرانی در ازدواج نکردن وعمدترین مشکل کار ودر آمد است لطف کنید چون مشاغل دولتی محدوده وشغل پشت میز نشینی چه در بخش خصوصی وچه دولتی کمه به مردم مشاغل خود گردان با سرمایه کم رو معرفی کنید همین سایت مشرق میتونه پیش قدم باشه وبه دفعات مکرر این را ادامه بدهید غربیها هرچه هم تبلیغ کنند اگه ما مشکل رو حل بکنیم جوان ایرانی مورد تاثیر قرار نمیگره وذات وطبع میهنی خودش رو تغییر نمیده کمک کنید مردم روش کسب در امدهای نو رو پیدا کنند هم زاد وولد زیاد میشه هم ریشه خیلی از ناهنجاریها از بین میره
  • ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    2 5
    مشکل آبی ایران را میتوان با شیوه های علمی حل کرد پرفسور کردوانی راههای جالبی برای حل این معضل ارائه داده اما کو گوش شنوا ثانیا مشکل در شیوه مصرفه نه در منابع ابی باید به سمت کشاورزی نوین بریم چون عمده مصرف ابی ما دربخش کشاورزیه اونهم بایده به سرعت اینکار رو انجام بدیم مشکلات زیست محیطی رو هم میشه با بازیابی پسماندها به شیوه علمی وبه روز وبه بهینه کردن مقدار مصرف ماشین الات وکارخانه ورفتن به سمت انرژیها تجدید پذیر میشه حل کرد واز این راه فرصهای شغلی نو وزیادی برای بیکاران ایجاد کرد مشکل رو باید حل کرد نه اینکه کوه غیر قابل عبور بشه ثانیا چرا اونها این مشکلات رو در نظر نمیگیرن وجمعیتشون رومحدود نمیکنند
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    4 6
    مشکل طبیعت نیست. مشکل شیطان بزرگ است.
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    8 3
    مملکت پر از جوان تحصیلکرده بیکاره،ازجمله خودمن.کی جواب ارزوهای برباد رفته نسل منو میده؟
  • ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    4 3
    برو بابا
  • ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    8 3
    چرا باید زاد و ولد زیاد شود و مصرف کننده و نابود کننده محیط زیست افزایش یابد؟
  • ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    2 4
    قطعا افزایش جمعیت هم به سود کشورهای سرمایه دار است چون اغلب کشورهای پرجمعیت در اصل مصرف کننده محصولات کشورهای توسعه یافته هستند . پس هرچه جمعیت بیشتر فروش و مشتری بیشتر !
  • ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    2 4
    هر یک فرزند بیشتر به معنای یک اتاق خواب بیشتر است
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    6 3
    دولت های هاشمی و خاتمی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از رشد جمعیت ایران به کار بستند. امروز بعد از گذشت بیش از یک دهه اشتباه آنها برای همه روشن شده است. خدا می داند چه زمانی اشتباه بودن بقیه سیاست های آنها بر همگان روشن می شود.
  • ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
    3 9
    قبول داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس