با گذشت 48 ساعت از سقوط بالگرد فوق مدرن آپاچی ارتش آل سعود در منطقه "جیزان" واقع در مرز یمن با عربستان جزییات بیشتری از هویت یکی از خلبانهای این بالگرد منتشر شده است.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت 48 ساعت از سقوط بالگرد فوق مدرن آپاچی ارتش آل سعود در منطقه "جیزان" واقع در مرز یمن با عربستان جزییات بیشتری از هویت یکی از خلبانهای این بالگرد منتشر شده است. بنابر این گزارش یکی از خلبانهای هلیکوپتر ارتش عربستان که دو روز پیش در منطقه جیزان در اثر اصابت موشک زمین به هوای رزمندگان انصارالله ساقط شد، ستوان یکم "ناصر الحارثی" بوده است.

هلاکت دو برادر سعودی در صفوف داعش و ارتش عربستان+تصاویر

به دنبال هلاکت این خلبان، رسانه های سعودی با آب و تاب فراوان وی را که در ماموریت کشتار مسلمانان و تجاوز به کشور یمن حضور داشته، "قهرمان ملی" معرفی کردند. از سوی دیگر، واحد رسانه ای گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار تصاویری از هلاکت یک پزشک سعودی با نام "زاهر الحارثی" اهل و ساکن عربستان سعودی طی یک عملیات انتحاری در حاشیه شهر مقدس "سامراء" واقع در استان صلاح الدین عراق خبر دادند.

هلاکت دو برادر سعودی در صفوف داعش و ارتش عربستان+تصاویر

در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد که ستوان ناصر الحارثی و انتحاری داعشی زاهر الحارثی با یکدیگر برادر بوده اند و هر دو در یک روز یکی در حین تجاوز به یمن و دومی در عملیات انتحاری علیه مسلمانان عراق به هلاکت رسیده اند. به دنبال این خبر، تلویزیون رسمی عربستان سعودی با "محمد الحارثی" پدر ناصر و زاهر مصاحبه ای ترتیب داده و هلاکت فرزندان جنایتکارش را به وی تبریک و تسلیت گفته است!

هلاکت دو برادر سعودی در صفوف داعش و ارتش عربستان+تصاویر

در این مکالمه محمد الحارثی پدر این دو جنایتکار هلاکت فرزندانش را کشته شدن در راه وطن (خلبان ناصر الحارثی) و راه اسلام و امت اسلامی (تروریست داعشی انتحاری زاهر الحارثی) عنوان کرده و از خداوند برای هردوی آنها علو درجات و سکنی گزیدن در بهشت را طلب کرده است.



هلاکت دو برادر سعودی در صفوف داعش و ارتش عربستان+تصاویر

لازم به ذکر است که کشور عربستان سعودی مهمترین تامین کننده تروریست تکفیری برای گروههای تروریستی تکفیری بین المللی مانند "القاعده و داعش" می باشد و اکثر مسئولان شرعی، فرماندهان و اعضای این گروهها را اتباع این کشور تشکیل می دهند. همپنین دربار آل سعود در 40 سال گذشته بزرگترین پشتیبان گروههای تکفیری همچون القاعده، داعش، طالبان افغانستان، بوکوحرام در نیجریه و کلیه گروههای تروریستی جنایتکار فعال در کشور سوریه بوده است.

هلاکت دو برادر سعودی در صفوف داعش و ارتش عربستان+تصاویر

تقریبا روزی نیست که گروهی از اتباع این کشور در حین ارتکاب جنایات تروریستی و وحشیانه علیه کشورهای ختلف منطقه و فرامنطقه جان خود را از دست ندهند. تنها در کشور عراق صدها تبعه سعودی در طی سالهای گذشته حین درگیری با نیروهای نظامی و امنیتی این کشور به هلاکت رسیده و صدها نفر دیگر در عملیاتهای انتحاری علیه مردم این کشور کشته شده اند.

هلاکت همزمان دو برادر سعودی در صفوف داعش و ارتش عربستان+تصاویر

مدارس و سیستم آموزشی عربستان سعودی بر پایه آموزه های فرقه ضاله و انگلیس ساخته وهابیت بنیان گذاشته شده و علاوه بر مسموم ساختن افکار کودکان، نوجوانان و جوانان این کشور، سالیانه دهها هزار جوان مسلمان از کشورهای مختلف جهان به ویژه کشورهای اسلامی برای تحصیل رایگان در مراکز آموزشی این کشور وارد عربستان سعودی می شوند.

هلاکت همزمان دو برادر سعودی در صفوف داعش و ارتش عربستان+تصاویر

هلاکت همزمان دو برادر سعودی در صفوف داعش و ارتش عربستان+تصاویر

فارغ التحصیلان مراکز آموزشی و تحصیلی عربستان سعودی بلافاصله پس از اتمام تحصیلات خود به گروههای تروریستی تکفیری پیوسته و در رده های بالای فرماندهی و مدیریت این گروهها جای می گیرند. اما شاید مهمترین نقش آفرینی اتباع کشور عربستان سعودی را بتوان در حادثه مشکوک 11 سپتامبر ارزیابی کرد که موجب شد تا آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از آن دستاویزی برای حمله گسترده به کشورهای اسلام تحت عنوان "نبرد با تروریسم" بسازند.

هلاکت همزمان دو برادر سعودی در صفوف داعش و ارتش عربستان+تصاویر

لازم به ذکر است که اکثر 19 تروریستی که دولت آمریکا مدعی است در عملیات ربایش هواپیماهای مسافربری و حمله انتحاری به برجهای دوقلوی مرکز تجارت جهانی در شهر نیویورک در سال 2001 میلادی (برابر با 20 شهریور 1380) دست داشتند، اتباع کشور عربستان سعودی بودند که بعضا سالها در آمریکا اقامت داشته و در مشاغل گوناگون مشغول به کار بوده اند.

هلاکت همزمان دو برادر سعودی در صفوف داعش و ارتش عربستان+تصاویر

در این حملات که به ادعای رسانه های آمریکا بیش از 2974 نفر که اکثر آنها را شهروندان غیر نظامی تشکیل می دادند. کشته شده اند. نقش و حضور اتباع عربستان سعودی و حمایت دربار و دولت این کشور از گروههای ترویستی سراسر جهان از پاکستان و افغانستان تا عراق و سوریه و نیجریه و لیبی و ... موجب شده تا رسانه ها این کشور و نظام آل سعود را بعنوان "بزرگترین صادر کننده تروریسم تکفیری در جهان" بشناسند.

هلاکت همزمان دو برادر سعودی در صفوف داعش و ارتش عربستان+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • پویا ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    0 0
    کشوری بدرد نخور به تمام معنا
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    0 0
    خاک عالم تو سر اسرائیل و نوچه های سعودیش خاک بر سر این حرامیها که اسم مدرسه شونو گذاشتن یزید بن معاویه ضمنا جهنم مبارک اون دو برادر تکفیری باشه
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    0 0
    اخسنت به نگارنده محترم این عبارت به معنای واقعی کلمه برازنده قامت نحس سعودیهاست در همه توطئه ها و جنایتها انسا دست و حضور این بیابان گردهای تازه به دوران رسیده را مشاهده میکنه در 11 سپتامبر اینها بیس تا تروریست فرستادن برجهای دوقلو را با انهمه انسان منهدم کردن بعد ایرانیها شدن محور شرارت! اتباع کشور مارو در فرودگاههای امریکا و اروپا به طرز تحقیر امیزی بازرسی می کردن چه اشاره درستی داشتید به جنایات سعودیها در عراق افغانستان پاکستان نیجریه لیبی و ... احسنت
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    0 0
    چرا ما نباید انصارالله رو تا بن دندان به سلاحهای مهم مثل موشک زمین به زمین و ضد زره و پدافند هوایی مجهز کنیم؟اینهمه تانک و توپی که عربستان متجاوز به تروریستهای داعش و القاعده در یمن داده رو بجه های شیعه و سنی یمن چطور باید منهدم کنند؟مسئولان محترم غیرت علوی کجا رفته واقعا؟عربستان و امارت و مصر در کفر و تجاوزگیرشون با هم تعارف ندارن و با دنیا همچنین چرا ما در حمایت از حق تعارف داریم
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    0 0
    بتمام معنا امویند و انشاء الله ما بتمام معنا محمدی و علوی و حسینی باشیم
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    0 0
    کشور کاملا بدربخور و سرشار از پول و معنویت، ولی حاکمانی خوک صفت که مردم بدبخت خودشونم بدبخت تر کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس