کد خبر 458981
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

به موازات تشدید نبردها میان نیروهای ارتش سوریه و گروههای هم پیمان آن با تروریستهای تکفیری داعش در مناطق حاشیه شرقی استان حمص سوریه، روز گذشته این گروه دست به یک عملیات انتحاری علیه مواضع ارتش سوریه زده است.

گروه بین الملل مشرق- به موازات تشدید نبردها میان نیروهای ارتش سوریه و گروههای هم پیمان آن با تروریستهای تکفیری داعش در مناطق حاشیه شرقی استان حمص سوریه، روز گذشته این گروه دست به یک عملیات انتحاری علیه مواضع ارتش سوریه زده است. در این عملیات یک عامل انتحاری با نام مستعار "ابواسحاق الانصاری" (تبعه کشور سوریه) سوار بر یکدستگاه کامیونت بمبگذاری شده خود را در نزدیکی پاسگاه ارتش سوریه در شمال شرق شهر قریتین منفجر کرد.

انتحاری داعش در قریتین حمص+تصاویر

هنوز از تلفات و خسارات این حمله گزارشی منتشر نشده است. دو ماه پیش نیروهای داعش از بادیه (بیابان) دیرالزور در شرق سوریه حملات وسیعی را علیه مواضع واحدهای نظامی سوری در بادیه حمص واقع در حاشیه شرقی این استان مرکزی سوریه انجام داد که به تصرف شهرهای السخنه، تدمر و قریتین منجر شده است. عملیات نیروهای نظامی سوری برای بازپس گیری از مناطق از دو هفته پیش آغاز شده و هم اکنون در محور غربی شهرتدمر نبردها میان دو طرف با شدت ادامه دارد.

انتحاری داعش در قریتین حمص+تصاویر

این دومین عملیات انتحاری داعش در حاشیه شهر عموما مسیحی نشین قریتین استان حمص می باشد. لازم به ذکر است که کلیه تحرکات نظامی داعش زیر نظر ماهواره ها و پرنده های بدون سرنشین و بمب افکنهای ائتلاف به اصطلاح مبارزه با تروریسم به رهبری آمریکا و با مشارکت کشورهای اصلی حامی تروریسم در منطقه ماند ترکیه، عربستان، قطر و ... صورت گرفته است.

انتحاری داعش در قریتین حمص+تصاویر

انتحاری داعش در قریتین حمص+تصاویر

انتحاری داعش در قریتین حمص+تصاویر

انتحاری داعش در قریتین حمص+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شیعه ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    0 0
    با سگان جهنم محشور بشه این حروم زاده... خودش که به درک واصل شده خدا میدونه چند تا خونواده رو هم بیچاره کرده
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    0 0
    دمش گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس