کد خبر 456337
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۶

همزمان با تشدید بحران در کشور یمن، شورشیان تجزیه طلب جنوب این کشور، اقدام به تاسیس یک اردوگاه آموزش نظامی در مناطق حاشیه شهر عدن کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با تشدید نا آرامیها در کشور یمن، شورشیان تجزیه طلب جنوب این کشور، اقدام به تاسیس یک اردوگاه آموزش نظامی در مناطق حاشیه شهر عدن کرده اند. در این اردوگاه کار با انواع سلاح سبک و نیمه سنگین و تاکتیکهای جنگ شهری زیر نطر مربیانی از عربستان سعودی، مصر و امارات به داوطلبان جدایی طلب آموزش داده می شود.

اردوگاه آموزشی شورشیان جنوب یمن+تصاویر

لازم به ذکر است که در 4 ماه گذشته کشور یمن صحنه تحولات ویژه ناشی از آغاز عملیات "طوفان قاطعیت" توسط ارتش عربستان سعودی علیه مردم یمن بوده که طی آن زیرساختهای اقتصادی و نظامی و مناطق مسکونی این کشور ازسوی ارتش عربستان سعودی هدف حملات 
گسترده هوایی قرار گرفته و خسارات فراوانی ببار آمده است. فعال شدن مجدد نیروهای جدایی طلب در جنوب یمن آخرین تیر ترکش آل سعود برای استثمار و استعمار مردم و کشور یمن و تامین منافع نامشروع دربار سعودی در این کشور ارزیابی می شود. 

اردوگاه آموزشی شورشیان جنوب یمن+تصاویر

جمهوری دمکراتیک مردمی یمن (به عربی: جمهوریة الیمن الدیمقراطیة الشعبیة) معروف به یمن جنوبی یک جمهوری سوسیالیستی بود. از ۱۹۶۷ تا ۱۹۹۰ بر مناطق جنوبی و شرقی یمن کنونی حکومت می‌کرد. این کشور در ۲۲ آوریل ۱۹۹۰ با جمهوری عربی یمن (معروف به یمن شمالی) متحد شد و جمهوری یمن را تأسیس کرد. 

اردوگاه آموزشی شورشیان جنوب یمن+تصاویر

اردوگاه آموزشی شورشیان جنوب یمن+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس