کد خبر 457210
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

شبکه تلویزونی المسیره یمن با انتشار تصاویری، لحظه اصابت و سقوط یک فروند بالگرد مدرن آپاچی ارتش آل سعود در منطقه الخوبه واقع در استان جیزان عربستان را به نمایش درآورده است.

گروه بین الملل مشرق- شبکه تلویزونی المسیره یمن با انتشار تصاویری، لحظه اصابت و سقوط یک فروند بالگرد مدرن آپاچی ارتش آل سعود در منطقه الخوبه واقع در استان جیزان عربستان را به نمایش درآورده است.



در تصاویر منتشره دو فروند بالگرد جنگی آپاچی نیروی هوایی ارتش یمن در حین ماموریت جنگی در آسمان منطقه "الجیزه" واقع در جنوب غربی عربستان، از سوی یگان پدافندی رزمندگان انصارالله و ارتش یمن مورد رصد قرار گرفته و با شلیک یک فروند موشک زمین به هوا ساقط گردید.

لحظه سقوط بالرد آپاچی ارتش آل سعود در جیزان+عکس و فیلم

در این حمله دو خلبان این بالگرد در دم به هلاکت رسیده اند. پس از دقایقی از سقوط این بالگرد، یک فروند هلیکوپتر آپاچی دیگر خود را به منطقه سقوط رسانده و جستجو برای امداد رسانی به مجروحان احتمالی را آغاز کرد.


لحظه سقوط بالرد آپاچی ارتش آل سعود در جیزان+عکس و فیلم

لازم به ذکر است که همزمان با تشدید عملیات ارتش عربستان سعودی در استانهای جنوبی یمن، رزمندگان انصارالله و ارتش یمن بر حملات خود به مواضع ارتش سعودی در طول نوار مرزی دو کشور افزوده اند. کانون این حملات طی روزهای اخیر در استان الجیزه قرار داشته که به هلاکت بیش از 12 سرباز و افسر سعودی منجر شده است.

لحظه سقوط بالگرد آپاچی ارتش سعودی در جیزان+عکس و فیلم

لحظه سقوط بالگرد آپاچی ارتش سعودی در جیزان+عکس و فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    عربستان همینطوری داره رتبه سلاح های آمریکایی رو بالا می بره! از اف-16 که می خواست هواپیمای مسافری ایران رو بزور متواری کنه که نتونست، تا تانک و هلکوپتر و غیره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس