کد خبر 461280
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰

افراد ناشناس یک فرمانده نظامی ارشد را در شهر عدن واقع در جنوب کشور یمن ترور کردند.

گروه بین الملل مشرق- افراد ناشناس یک فرمانده نظامی ارشد را در شهر عدن واقع در جنوب کشور یمن ترور کردند. این فرد که رسانه های یمنی او را با نام "سرهنگ عبدالحکیم السنیدی" معرفی کرده اند، مسئول عملیاتی - اطلاعاتی نیروهای مشترک مزدور سرلشگر فراری "عبدربه منصور هادی" بوده که در حین خروج از دفتر کارش هدف تیراندازی مهاجمین ناشناس قرار گرفته و کشته شده است.

ترور فرمانده ارشد نظامی در عدن+تصاویر

لازم به ذکر است که روز گذشته سرهنگ "شرف لقمان" سخنگوی ارتش یمن در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "العالم" در توضیح علل عقب نشینی اخیر نیروهای ارتش  و انصارالله یمن از استانهای جنوبی این کشور، از تغییر راهبرد نیروهای نظامی یمنی از رویارویی مستقیم با مزدوران سعودی به نبرد اطلاعاتی و فرسایشی خبر داده بود.

ترور فرمانده ارشد نظامی در عدن+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    0 0
    بره به جهنم
  • ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    به درک اسفل السافلین
  • محسن ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    بدرک اسفل السافلین خودش و اربابش «عبده ربه منصور هادی» ی ملعون و خائن به اسلام و امت مسلمان و خائن به مردم مظلوم و فقیر یمن انشاءالله منصورهادی نیز در اسرع وقت به این جانور پست ملحق و در جوار بن عبدالعزیز، فهد و عبدالله بن عبدالعزیز در درکات جهنم آماده پذیرایی از سلمان بن عبدالعزیز خواهند بود. البته صدام تکریتی و مُعَمَّر قَذّافی، انور سادات، محمد رضا و رضاخان پهلوی هم حضور دارند و قرار است همشون با ذقوم و میله های سرخ و گداخته در قعر جهنم مورد پذیرایی خاص قرار گیرند. ضمناً میهمانان ویژه این ملعون های خبیث در جهنم «فرعون» معروف زمان حضرت موسی(ع) می باشد که نوید بخش بدرک واصل شدن و محو رژیم غاصب و حرامزاده اسرائیل از روی زمین است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس