کد خبر 448578
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

به مناسبت دهه کرامت و در بزرگداشت مقام والای حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) جشنواره ادبی «نذر شعر» از سوی فرهنگسرای خاتم برگزار می شود.

 به گزارش مشرق، به مناسبت دهه کرامت و در بزرگداشت مقام والای حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) جشنواره ادبی «نذر شعر» از سوی فرهنگسرای خاتم برگزار می شود.

این جشنواره با هدف ترویج و احیای شعر آیینی و تجلیل از مقام شامخ اهل بیت (ع) به زبان فاخر شعر برگزار و از شاعران آیینی برگزیده تجلیل خواهدشد.

بر اساس این گزارش در این جشنواره  از تمامی دوستداران اهل بیت(ع ) و به ویژه شاعران دلباخته آن حضرات دعوت شده است تا اشعاری که در ستایش آن بزرگواران سروده اند را ارسال کنند تا پس از داوری و انتخاب در قالب مجموعه ای منتشر شود.

این گزارش می افزاید: شاعران آیینی حمیدرضا شکار سری ، قاسم صرافان و صابر قدیمی داوری این جشنواره را برعهده دارند.

علاقمندان برای شرکت در جشنواره ادبی «نذر شعر» می توانند با موضوع بزرگداشت مقام والای حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) آثار خود را تا 25 مرداد ماه جاری در قالب اشعار بصورت آزاد از طریق ارسال به ایمیل farhangsarayekhatam@yahoo.com ، مراجعه به سایت فرهنگسرای خاتم (ص)( khatam.farhangsara.ir) مراجعه حضوری و یا تماس با شماره تماس 66207068  ارائه نمایند.

به  نفرات اول تا هشتم این جشنواره هدایایی به رسم یاد بود اهدا می شود. آثار ارسالی تا تاریخ 25 مرداد تجمیع و پس از داوری، در تاریخ 4 شهریور مصادف با میلاد امام رضا ع مراسم اختتامیه با اعلام قبلی و با حضور اکثریت شعرا برگزار می شود.

فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی یافت آباد،خیابان حیدری جنوبی،خ شهید پژاند، بوستان لواسانی میزبان علاقمندان به شرکت در جشنواره ادبی «نذر شعر» است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس