کد خبر 470384
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

جشنواره «فقیه بصیر» با محوریت آیت ‌الله مهدوی ‌کنی(ره) در سه محور «عالم دینی»، «سیاست مدار صادق» و «انقلابی صریح» برگزار می شود.

 به گزارش مشرق، دانشگاه امام صادق (ع) جشنواره «فقیه بصیر» با محوریت آیت ‌الله مهدوی ‌کنی(ره) را در سه محور «عالم دینی»، «سیاست مدار صادق» و «انقلابی صریح» برگزار می کند.

این جشنواره با موضوعات «زندگینامه آیت‌الله مهدوی‌کنی»، «سابقه علمی، روش تدریس، دیدگاه‌های فقهی و اخلاقی»، «سابقه سیاسی و مبارزاتی ومسئولیتی»، «الگوی شخصیتی و اخلاقی آیت‌الله مهدوی‌‌کنی»، «دیدگاه‌های آیت‌الله مهدوی‌کنی درباره اهدف تاسیس دانشگاه امام صادق(ع) نهاد جامعه‌الامام‌الاصادق (مجموعه مدارس موسسات)»، «ایام بیماری، مراسم تشیع و تدفین و ...» و «آیت‌الله در بین دیگران» برگزار می‌شود.
جشنواره «فقیه بصیر» با محوریت آیت ‌الله مهدوی کنی(ره)
علاقمندان می توانند تا 20 آذر 94 آثار خود را در در قالب فیلم، کتاب، کلیپ، عکس، نرم افزار، طراحی پوستر، خاطره، نشریه، بروشور، مقاله، شعر و متن ادبی به دبیرخانه این جشنواره به نشانی تهران، دانشگاه امام صادق، اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل ارسال نمایند و برای کسب اطللاعات بیشتر با شماره 88094001  (021) تماس حاصل نمایند.

اختتامیه این جشنواره 8 دی ماه 94 همزمان با سی و یکمین سالگرد تاسیس دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می شود.
منبع: شبستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس