کد خبر 453244
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

به مناسبت دهه کرامت انتشارات دلیل ما بسته مطالعاتی این دهه را با ۵ کتاب ویژه به مخاطبان عرضه کرد.

 به گزارش مشرق، انتشارت دلیل ما به مناسبت دهه کرامت بسته مطالعاتی خود را منتشر کرد. ما ایرانیان را همین افتخار بس که میزبان علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و خواهرش فاطمه معصومه (علیها السلام) هستیم. آری، باید به پاس حضور این دو نور از خاندان آل الله به پا خیزیم و کرامت رضوی و الطاف معصومی را ارج نهیم و اکنون هنگامه آن است: «دهه کرامت»!
بسته مطالعاتی دهه کرامت منتشر شد
با توجه به بزرگداشت اول تا یازدهم ذی القعده «ایام ولادت امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه»، انتشارات دلیل ما بسته مطالعاتی دهه کرامت را با ۵ کتاب ویژه به مخاطبان فرهیخته عرضه کرده است:

۱-«علی بن موسی (علیه السلام)، امام رضا» تالیف دکتر مرضیه محمدی در ۸۴۰ صفحه وزیری، که زندگی نامه کامل هشتمین امام معصوم و تبیین زوایای مختلفی از حیات پر برکت ایشان است.
۲- «امام رضا (علیه السلام) به روایت اهل سنت» به قلم محمدمحسن طبسی در ۳۷۲ وزیری، که به امام شناسی حضرت ثامن الائمه (علیه السلام) در منابع عامه پرداخته است.

۳- «گزارش لحظه به لحظه از سفر امام رضا (علیه السلام) به ایران» نگاشته محمد رضا انصاری در ۶۴ صفحه رقعی، که ماجرای کامل و مستند سفر حضرت رضا (علیه السلام) از مدینه تا ایران را بیان کرده است.

۴- «حضرت معصومه (علیها السلام)» نوشته فرید مسعودی در ۹۶ صفحه رقعی، که زندگانی و فضایل بانو را به رشته تحریر درآورده است.

۵- «حدیث سلسله الذهب از دیدگاه اهل سنت» از آقای محمد محسن طبسی در ۱۸۴ رقعی، که پژوهشی مستند از کتابهای اهل سنت درباره حدیث مشهور سلسله الذهب است.

انتشارات دلیل ما برای دسترسی آسان علاقه مندان به بسته مطالعاتی دهه کرامت، ارسال رایگان پستی را در نظر گرفته است. علاقه مندان برای تهیه این بسته مطالعاتی می توانند با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۴۴۹۸۸ تماس حاصل کنند.

دلیل ما آماده هر گونه همکاری با ارگان ها، مدارس، ادارات و هیئات در نشر و پخش کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی با ارائه تخفیفات ویژه است. از امتیازات همکاری با این انتشارات می توان به چاپ آرم موسسات در جلد کتاب، طرح جلد اختصاصی موسسات در تیراژهای بالا و اطلاع رسانی گسترده در شبکه های اجتماعی اشاره نمود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس