کد خبر 450610
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

فراخوان «اشعار نبوی» با موضوع عظمت و شخصیت پیامبر اعظم(ص) توسط اداره‌کل ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) اعلام شد.

 به گزارش مشرق، پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با اعلام این خبر افزود: فراخوان «اشعار نبوی(ص)» با موضوع عظمت و شخصیت پیامبراعظم(ص) توسط اداره‌کل ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) برگزار می‌شود.

در این فراخوان از شعرا و سرایندگان اشعار مذهبی دعوت شده است تا سروده‌های خود را با موضوع عظمت و شخصیت پیامبر اعظم (ص) و در قالب اشعار نبوی از تاریخ ۲۰ مردادماه به مدت یک‌ماه به ادار‌ کل ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس ارائه دهند.
فراخوان شعر با موضوع اشعار نبوی(ص)
شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق پست سفارشی به نشانی صندوق پستی ۴۵۷-۱۸۷۳۵ و یا از طریق پست الکترونیکی به آدرس info@abdolazim.com و یا از طریق فاکس به شماره ۵۵۹۰۱۳۳۳ -۰۲۱ ارسال کنند.

اداره‌کل ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس ضمن انتخاب بهترین آثار ارسالی، از صاحبان آثار برگزیده در «هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) تجلیل خواهد کرد. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۵۵۹۰۷۴۳۷ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس