کد خبر 419005
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

هافبک میانی و با تجربه بارسلونا بدون در نظر گرفتن مسائل مادی، تصمیمش برای رفتن به قطر قطعی است.

به گزارش مشرق، ژاوی هرناندز 35 ساله در پایان فصل جاری به سال‌ها همکاری خود با کاتالان‌ها خاتمه می دهد.

براساس اظهارات خواکیم هرناندز، پدر وی، این بازیکن تصمیم خود را برای رفتن به حوزه خلیج فارس گرفته است.

خواکیم در گفت‌وگو با ‌ال‌پارتیدو اظهار داشت: سال‌ها به حضور ژاوی با پیراهن بارسا عادت‌کرده‌ایم. اما به نظر می‌رسد این دوره به پایان رسیده و به گمانم وقت خداحافظی برای ژاوی فرارسیده باشد.

وی ادامه داد: زندگی همچنان ادامه دارد. هرچند نوستالژی زیادی دیده می‌شود. اما به هرحال زندگی مملو از فراز ونشیب است. تصمیمش برای رفتن قطعی است که فکر می‌کنم اقدامی صحیح باشد.

او همچنین عنوان کرد: این یک تصمیم شخصی است. البته او با خانواده در این مورد مشورت داشت. برای او خانواده اهمیت زیادی دارد. ما سال‌ها خانواده‌ای یکپارچه داشته‌ایم و فکر می‌کنم هدفش از قبل این بود که در پایان دوران فوتبالش چنین تصمیمی بگیرد.

خواکیم هرناندز همچنین عنوان کرد: چه با ژاوی و چه بدون او، زندگی به سمت جلو پیش می‌رود. او 35 ساله است و گمان می‌کند در پایان فصل جاری زمانی صحیح برای وداع خواهد بود.

پدر ژاوی همچنین در این مصاحبه از پیشنهاد السد قطر که از نظر ورزشی برای فرزندش اهمیت بالایی دارد،‌سخن گفت: نه فقط از نظر مالی، بلکه از نظر ادامه فعالیت در فوتبال جهان حضور ژاوی در السد می‌تواند قابل تامل باشد. ضمن آنکه می‌تواند زبان انگلیسی یاد گرفته و با مربی و هم‌تیمی‌هایش از این طریق در تماس باشد. گمان می‌کند او در بهترین زمان در حال خداحافظی است و اقدامش خیلی خوب است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس