کد خبر 418586
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲

باشگاه بارسلونا برای تقدیر از هافبک ۳۵ ساله خود که در پایان فصل به احتمال فراوان از این تیم جدا خواهد شد، برنامه خاصی دارد.

به گزارش مشرق، باشگاه بارسلونا قصد دارد در آخرین هفته فصل جاری لالیگا و پیش از بازی شنبه شب این تیم برابر دپورتیوو لاکرونیا برنامه خاصی برای آخرین حضور ژاوی هرناندس، هافبک باتجربه آبی‌و‌اناری‌پوشان در نیوکمپ و بارسلونا داشته باشد.

هافبک 35 ساله کاتالان‌ها که از سن 11 سالگی در باشگاه بارسلونا بوده است انتظار می‌رود روز پنجشنبه با حضور در کنفرانس خبری، جدایی‌اش از این تیم و پیوستن به السد قطر را اعلام کند از این رو این باشگاه اسپانیایی به دنبال انجام کاری برای تقدیر از زحمات این بازیکن در سالیان گذشته است.

بر اساس گزارش روزنامه «آس»، باشگاه بارسلونا از فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست کرده جشن قهرمانی این تیم پیش از بازی با دپورتیوو لاکرونیا برگزار شود تا ژاوی هرناندس هم در این جشن سهیم باشد و انتظار می‌رود این اتفاق بیفتد. این در حالی است که مراسم قهرمانی معمولاً در اولین بازی تیم قهرمان در فصل بعدی مسابقات لالیگا برگزار می‌شود.

باشگاه بارسلونا قصد دارد تا همانند خداحافظی باشکوه لیورپولی‌ها با استیون جرارد از هافبک باتجربه خود تقدیر ویژه‌ای در نیوکمپ آنهم مقابل هواداران خودی به عمل بیاورند.

ژاوی تاکنون عناوین زیادی را با بارسلونا کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به هشت عنوان قهرمانی لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس