کد خبر 418960
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

مسئولان فوتبال اسپانیا برنامه پیشنهادی بارسلونا برای تمجید از کاپیتان کهنه‌کار این باشگاه را در آخرین بازی فصل جاری قبول کردند.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال اسپانیا پیشنهاد باشگاه بارسلونا برای تحویل جام قهرمانی لالیگا به آبی‌و‌اناری‌پوشان پس از آخرین بازی آنها در فصل جاری لالیگا را پذیرفت.

فدراسیون فوتبال اسپانیا هر ساله جام قهرمانی لالیگا را در اولین بازی فصل بعد به فاتح این رقابت‌ها اهدا می‌کند اما با توجه به این موضوع که فصل جاری آخرین فصل حضور ژاوی هرناندس کاپیتان 35 ساله بارسلونا در نیوکمپ است، به همین دلیل بارسایی‌ها قصد دارند که او پیش از رفتن از جمع کاتالان‌ها جام قهرمانی را بالای سر ببرد و با هواداران خداحافظی کند.

به این ترتیب در پایان بازی شنبه شب بارسلونا برابر دپورتیوو لاکرونیا، آنخل ماریا ویار رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا جام قهرمانی لالیگا را به ژاوی تقدیم خواهد کرد.

موافقت فدراسیون فوتبال اسپانیا با پیشنهاد بارسایی‌ها در حالی است که فصل گذشته نیز مسئولان باشگاه اتلتیکومادرید از این سازمان خواسته بودند که جام قهرمانی را در هفته آخر لالیگا و در ورزشگاه نیوکمپ به این تیم تحویل داده شود اما فدراسیون فوتبال اسپانیا این درخواست را به دلیل آنکه ویار در سفر بود، رد کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس