کد خبر 411780
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من تعهدی برای پرداخت پول به بازیکنان فوتسال نداده‌ام و خود نژادفلاح باید در این رابطه پاسخگو باشد.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می شود به تازگی به برخی از بازیکنان استقلال پول گرفته اند اظهار داشت: ما در چند وقت اخیر هیچ پرداختی به بازیکنان نداشته ایم. البته قول هایی داده ایم اما هنوز نتوانستیم آن را عملی کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود قبل از بازی استقلال با صبای قم کرار حاضر نبوده در اردو حاضر شود و بعد از پرداخت پول به این بازیکن او در اردو حاضر شده گفت: چرا این قدر از کرار سوال می پرسید. برخی مسائل داخلی است و ما خودمان آن را حل می کنیم اما هیچ پرداختی به کرار نداشتیم. قرار است فردا در جلسه هیات مدیره در مورد تشویقی به بازیکنان صحبت کنم و این مسائل مالی را هم حتما می گوییم.

افشارزاده در ارتباط با اینکه امیر قلعه نویی بعد از بازی با صبای قم نسبت به پرداخت نشدن پاداش به بازیکنان انتقاد کرده گفت: صحبت های امیر قلعه نویی مورد تایید من است و او درست می گوید اما قطعا ما در مورد پاداش ها تصمیم می گیریم.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه از مزایده خبری دارد یا خیر گفت: هیچ خبری نداریم. مشتری جدید هنوز پیدا نشده است. به نظر من باید هر چه زودتر تکلیف استقلال روشن شود. دو ماه دیگر باید تکلیف بازیکنان و شرایط تیم برای فصل جدید مشخص شود. سریعا باید فکری به حال این باشگاه شود.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا او پیشنهادی به وزارت ورزش و سازمان خصوصی نداده و بحث اجاره این باشگاه به کجا رسید گفت: من نمی توانم پیشنهادی بدهم وقتی مجلس تصویب کرده این دو باشگاه باید واگذار شود من نمی توانم حرفی بزنم. ما نمی توانیم تعیین تکلیف کنیم.

وی در ارتباط با اینکه به کسب سهمیه امیدوار شده یا خیر عنوان کرد: در هر صورت همه چیز به نتایج تیم های دیگر هم بستگی دارد. ما باید حتما دو بازی آینده را ببریم.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه او هم شنیده دربی تبریز شائبه داشته و بحث تبانی در میان است گفت: من اصلا به این بحث ها نمی پردازم و معتقدم در فوتبال این صحبت ها نیست و علاقه هم ندارم این مباحث را پیگیری کنم.

وی در مورد شکایت بازیکنان اسبق فوتسال استقلال از این باشگاه و شخص محمد حسین نژادفلاح که در سال 87 مسئولیت فوتسال استقلال را برعهده داشته گفت: من در جریان این مسئله نیستم. فوتسال بر عهده آقای صادق پور و نژاد فلاح در آن زمان بوده است.

مدیرعامل استقلال در این رابطه که باشگاه تعهد داده بدهی این بازیکنان فوتسال را بدهد تصریح کرد: من چنین تعهدی نداده ام. این قرارداد مربوط به قبل است من هنوز پول بازیکنان فعلی استقلال را نداده ام. اصلا امکان پذیر نیست که بتوانم پول این بازیکنان فوتسال را هم بدهم. هر کسی که آن موقع تعهد داده باید بیاید پول بدهد و شخص نژادفلاح خودش باید پاسخگو باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس