کد خبر 448518
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

هافبک اهوازی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید چون بازیکن بومی این تیم نیست بهتر است برای بازیکنان گسترش فولاد کری‌خوانی نکند.

به گزارش مشرق، احمد عبدالله‌زاده در خصوص وضعیت تراکتورسازی پیش از دیدار با گسترش فولاد اظهار داشت: خوشخبتانه همه چیز خوب است. در بازی اول به دلیل فشار بدنسازی نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم، اما رفته رفته بدن‌ها به فرم اصلی خودش نزدیک می‌شود. امیدوارم بتوانیم با این شرایط در دربی تبریز به سه امتیاز برسیم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

وی درباره اینکه آیا برای گسترش فولادی‌ها کری می‌خواند یا نه، گفت: گسترش فولاد تیم قابل احترامی است و من نمی‌خواهم وارد چنین مسائلی شوم. با توجه به اینکه تبریزی‌ها مردم شریفی بوده و روی تیم‌های خود حساس هستند، بهتر است چیزی نگویم. کری خواندن هم فایده‌ای ندارد و اگر هم چنین مسئله‌ای باشد بهتر است بازیکنان بومی این کار را انجام دهند، چون من تبریزی نیستم. من بازیکن تراکتورسازی هستم و باید تمام تلاشم را برای این تیم بکنم و تمرکزم را روی بازی بگذارم نه اینکه به حواشی و کری خواندن فکر کنم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص شناختش از گسترش فولاد خاطرنشان کرد: این تیم بازیکنان خوبی دارد که بیشتر آنها سابقه بازی در تراکتورسازی را دارند. بازیکنان این تیم را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که بسیار باتجربه هستند، اما ما هم بازیکنان خوبی در اختیار داریم و امیدوارم بتوانیم شکست‌شان دهیم.

عبدالله‌زاده با اشاره به وضعیت خودش هم گفت: خوشبختانه بعد از 9 ماه دوری از فوتبال دوباره توانستم برگردم. امیدوارم این فشاری که در این چند وقت تحمل کردیم از روی ما برداشته شود تا به هدفی که داریم برسیم. امیدوارم بتوانم دوباره نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنم و پیراهن تیم ملی کشورم را به تن کنم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس