نماینده شرکت بهنام‌پیشروی کیش گفت: ما از پیشکسوتان استفاده ابزاری نکردیم و با حضور آنها پرسپولیس دوم را نساختیم و قطعا اقدامات برخی‌ها هیچ گاه از ذهن اهالی فوتبال پاک نخواهد شد.

به گزارش مشرق، نماینده شرکت بهنام‌پیشرو کیش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقاتی که در چند روز اخیر پس از برگزاری مزایده برای واگذاری باشگاه پرسپولیس انجام شد، گفت: ما در چارچوب قانون و مقررات و در سایه اقدامات قانونی در مزایده شرکت کردیم و مبلغ بالاتری نسبت به سایر مدعیان حضور دراین مزایده اعلام کرده ایم و حضور ما در این مزایده از نظر قانونی هیچ مشکلی ندارد و امیدواریم که حق به حق‌دار برسد.

وی ادامه داد: تصمیم‌گیری درباره واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی را به نهادهای مربوطه واگذار کردیم و هر تصمیمی که سازمان خصوصی‌سازی و هیأت عالی واگذاری بگیرد به آن تمکین می‌کنیم. حتی در بیانیه‌مان این موضوع را مطرح کردیم. البته هیچ ‌گاه خودمان را از پیش برنده اعلام نکردیم و تبریک برای رسیدن به موفقیت نگفتیم. هرگز هیچ گروهی را تحت فشار قرار ندادیم و بحث اینکه تخلفی صورت گرفته را مطرح نکردیم. هر چندکه در این میان بی‌اخلاقی‌هایی صورت گرفته و برخی موارد از سوی بعضی‌ها مطرح شده که دیگر سکوت را جایز نمی‌دانیم.

نماینده شرکت بهنام‌پیشروی کیش اظهار داشت: ما در چارچوب اخلاق تاکید می‌کنیم که از نظر قانون و قوانین حضور شرکت ما در مزایده مشکلی ندارد و ما و قانون‌گذار می‌توانیم اثبات کنیم که حضور ما در این مزایده مشکلی ندارد و امیدواریم که دیگران هم فرافکنی نکنند و حرف‌های غیرقانونی نزنند چرا که کارنامه ما مشخص است و به عنوان حامی مالی پرسپولیس در کمتر از 100 روز 13 میلیارد تومان در پرسپولیس هزینه کردیم آنهم در حالی که باشگاه به بسیاری از تعهداتی که داشت عمل نکرد. ما هرگز به دنبال مطرح کردن خودمان نبودیم و حتی مصاحبه‌ای از مدیران و مالکان بهنام‌پیشروی کیش ندیدیم و در مدتی که در پرسپولیس فعالیت کردیم هیچ عکسی از ما منتشر نشد و به دنبال محبوبیت کاذب نبودیم.

وی ادامه داد:‌ در مدتی که در پرسپولیس بودیم فقط 2 یا 3 اطلاعیه که آن هم ضروری بود منتشر کردیم و نخواستیم که پرسپولیس را تحت تاثیر قرار دهیم و به دنبال دخالت نبودیم و هیچ گاه به عنوان حامی مالی دخالتی در تصمیم‌گیری‌های پرسپولیس نداشتیم و نخواستیم اقدامات انجام شده به نام ما باشد. ما هیچ گاه کنار تیم نیامدیم و فقط با باشگاه در ارتباط بودیم و اگر در مزایده هم برنده شویم باز شرایط به همین منوال است و مدیریت باشگاه کار خودش را می‌کند چرا که ما به دنبال ساختار هستیم و به مسائل فنی ورود نمی‌کنیم چون مسائل فنی به مدیریت، کادر مربیگری و سرپرست تیم برمی‌گردد و هیچ گاه این حق را برای خودمان قائل نبودیم که با بازیکنان سایر تیم‌ها مذاکره کنیم و اخبارشان را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم و هرگز دست به این کارها نمی‌زنیم چون نمی‌خواهیم پرسپولیس را در آستانه بازی حساس بنیادکار و دربی دچار حاشیه کنیم اما برخی این کار را انجام دادند.

نماینده شرکت بهنام‌پیشروی کیش خاطرنشان کرد: برخی عنوان کردند که بازی پرسپولیس و النصر رایگان است و پول آن را ما می‌دهیم که البته این پول را هم ندادند و می‌توانید بروید از مسئولان بپرسید این پول پرداخت شده یا نه حتی این عده عنوان کردند که به پرسپولیس کمک‌هایی هم انجام شده است اما در حالی که آنها مدعی هستند همین مبالغ را منتشر کردند باید بگوییم این کمک‌ها انجام نشده و باید یاد بگیریم با هواداران صادق باشیم. ما هیچ گاه پیشکسوتان را پای میز مذاکره نکشاندیم آنهم به بهانه اینکه در مزایده هستیم و با پیشکسوتان یارکشی نکردیم چرا که شأن آنها رابالاتر از اینها می‌دانیم که بخواهیم که خواسته یا ناخواسته با حضور این افراد پرسپولیس دوم را بسازیم و قطعا این مسائل در حافظه تاریخی هواداران وجود دارد و هرگز پاک نخواهد شد.

وی در پایان افزود: کارنامه ما مشخص است و هزینه‌هایی هم که برای تیم انجام دادیم معلوم هر چند که معتقدم باید از بخش خصوصی حمایت کرد ولی دوستان به ما اتهام می‌زنند و ما را متهم به مسائل واهی می‌کنند که این دور از انصاف است و امیدوارم حق به حق‌دار برسد چون کار ما قانونی است و امیدوارم مسئولان مربوطه فارغ از این فرافکنی‌ها تصمیم‌گیری کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس