کد خبر 410454
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

مشکل استقلال این روزها نه مدیرعامل است، نه سرمربی. بلکه مشوقین پردرآمدی هستند که علاوه برنکونام و تیموریان و بیک زاده و روشن و حاج رضایی حالا علیه خود مدیر عامل شعار میدهند و بذر نفاق می‌کارند.

به گزارش مشرق، کار برخی مشوقین استقلال حالا به جایی رسیده که علیه مدیر عامل باشگاه خودشان هم شعار می دهند، تیموریان و صادقی و رحمتی و روشن و بیک زاده و ملی‌پوشان و کی روش و ... به جای خودش، آنها هیچ خط قرمزی انگار نمی شناسند.

بزرگترین مشکل استقلال این روزها همین گروه مشوقین هستند. مردان تنومندی که حتی در تمرین استقلال با اعضای هیات مدیره هم جلسه گذاشتند و پیگیر حق و حقوق عقب افتاده خودشان شدند!

به ماهها و سالهای اخیر که نگاه کنید متوجه می شوید اینها دقیقا همان چوب لای چرخ استقلال هستند که اگر نبودند شاید استقلال با آرامش کامل و بدون درگیری های مضاعف همین حالا قهرمان لیگ برتر شده بود.

شعار علیه ملی پوشان استقلال؟!
به همین امسال نگاه کنید، این مشوقان  که بابت فریادهایشان مزایا می گیرند در دیدار با راه آهن و با وجود آنکه استقلال پیروز شده بود، شروع کردند به توهین علیه ملی پوشان، ملی‌پوشانی که تازه از اردوی تیم ملی برگشته بودند و با وجود خستگی در میدان استقلال حاضر شدند و البته که بدتر از بقیه بازیکنان هم نبودند.

در آن دیدار امیر حسین صادقی با فروزان بر سر یک توپ وسط زمین به بحث پرداخت و البته تماشاگران به طرفداری از فروزان علیه او شعار دادند تا صادقی کاپیتان دوم استقلال و کسی که بیش از یک دهه در این تیم زحمت کشیده، مات و مبهوت و ناباورانه این مشوقان را نگاه کند و بعد هم بیننده وساطت فروزان بین خودش و آنها باشد تا دیگر علیه او شعار ندهند! این حرکت و البته مصاحبه قبل از بازی امیر قلعه نویی که از ملی پوشان گلایه کرده بود موجب شکاف عمیقی بین ملی پوشان و امیر قلعه نویی و همچنین مشوقین شد.

درگیری با تیموریان

این اما پایان کار این مشوقین نبود، آنها کار را از شعار روی سکو به برخورد فیزیکی و ناسزاهای زشت به درون تمرین کشاندند و اتفاقا درست زمانی که رابطه بین امیر قلعه نویی و تیموریان کمی سرد شده بود با هافبک استقلال درگیر شدند تا تیموریان قید قرارداد و پول و همه چیز را بزند و برود و البته که این رفتن کمر استقلال راشکست چرا که آندو ستاره تراکتور شد و البته استقلال به شدت افت کرد.

مشوقین در تمرین استقلال علیه حسن روشن هم شعار دادند تا همه بدانند برای آنها استقلالی بودن موروثی در خانواده تیموریان و سالها افتخار آفرینی توسط روشن برایشان فرقی ندارد، اینها که تا سالها قبل تنها علیه پرسپولیس شعار می دادند حالا تحرک زیادی در بخش خود استقلال دارند و علیه استقلالیها بیشتر شعار می دهند تا پرسپولیسی ها.

مشوقان مخالف
همه این اتفاق‌ها درحالی رخ می دهد که مخالفان امیر قلعه نویی هم با بنرهای مختلف به ویژه در دیدار های تیم نفت برای مشوقان امیر قلعه نویی خط و نشان می کشند و هر روز می کوشند تا برتعدادشان اضافه شود. اینها می گویند باقی مانده آن هوادارانی هستند که در بازی با سایپا سه سال قبل و پس از تشویق فرهاد مجیدی کارشان به درگیری شدید با مشوقان استقلال کشید و در راهروهای آزادی میدان جنگ دیدند.

اعلان جنگ داخلی
مشوق‌ها علیه کاپیتان تیم ملی - نکونام - هم در دیدارها و تمرینات استقلال شعار دادند، همینطور مهدی رحمتی در دیدار مستقیم از این شعارها در امان نماند و به این ترتیب استقلالی‌ها جایی در قلب  وجودشان به خودشان اعلان جنگ کردند و تیم به هم ریخت.

به نظر می رسد بزرگترین مشکل استقلال این روزها نه سرمربی است، نه افشارزاده و نه بازیکنان بلکه این مشوقین پردرآمد هستند که اجازه اتحاد و آرامش به استقلال نمی دهند و حتی اجازه نمی دهند که مدیر عامل بتواند برای باشگاه خودش تصمیم بگیرد و برای آرام کردن فضا با حسن روشن جلسه بگذارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس