کد خبر 411704
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

نمایشگاه بزرگ لوازم التحریر، نوشت افزار و بازی و اسباب بازی با عنوان نمایشگاه بزرگ پیوست فرهنگی همزمان با بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در ضلع جنوبی مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.

به گزارش مشرق، نمایشگاه بزرگ پیوست فرهنگی در دو بخش اصلی (بازی و اسباب بازی) و (لوازم التحریر و تجهیزات کمک آموزشی و کتابخانه ای) از 17 تا 26 اردیبهشت ماه به مدت 10 روز و با حضور نهادها، سازمان ها و مراکز فرهنگی و اجتماعی، شرکت ها و تولیدکنندگان و مراکز علمی و آموزشی برپا می شود.

همه کالاها و محصولات که در این نمایشگاه بزرگ عرضه می شود با تخفیف بین 10 تا 30 درصد به فروش خواهد رسید.

یک بخش از این نمایشگاه اختصاص با بازی و اسباب بازی دارد که در آن انواع اسباب بازی های فکری، آموزشی، توپی، وسایل بازی همانند اسکوتر، اسکیت، اسباب بازی های برقی شامل ماشین برقی، رادیو کنترلی، رالی اسپرت، رباتها، انواع پازلها ولگوها، انواع عروسک ها، اسباب بازی های پلاستیکی رنگ شناسی و شخصیت پردازی کودک قرار دارد.

بخش دوم نمایشگاه بزرگ پیوست فرهنگی نیز اختصاص به لوازم التحریر، تجهیزات کمک آموزشی و تجهیزات کتابخانه ای دارد که در این بخش هم انواع لوازم التحریر شامل کتاب های آموزشی، علمی ، دفتر ، دفترچه، دفترچه یاداشت، مداد، مداد رنگی، خودکار و انواع نوشت افزار، تجهیزات کتابخانه ها، فایل ها، قفسه ها و دیگر تجهیزات این حوزه عرضه می شود.

معرفی تجهیزات و اقلام نوین آموزشی و کمک آموزشی، آشنائی با اسباب بازیهای موثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان و آشنایی تولیدکنندگان با نیازهای این قشر، ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای تولید کنندگان داخلی و ترویج مبانی اصولی ارتباط آگاهانه، یکپارچه سازی فعالیت های این حوزه، ایجاد فرهنگ انتخاب درست اسباب بازی و ایجاد فضای فرهنگی در توسعه سرگرمی و اسباب بازی برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

همزمانی این رویداد با نمایشگاه کتاب تهران که با استقبال عموم مردم از سراسر کشور مواجه است باعث می شود تا جمعیت عظیمی از این رویداد بزرگ فرهنگی و بخش های جنبی آن بازدید نمایند.

حضور شبکه تلویزیونی پویا و پوشش تصویری این نمایشگاه، برپایی وسایل بازی و سرگرمی در محوطه نمایشگاه و ایجاد محیط استراحت برای خانواده ها، بخش های از امکانات و برنامه های رفاهی نمایشگاه بزرگ پیوست فرهنگی خواهد بود.

نمایشگاه بزرگ پیوست فرهنگی از تاریخ 17 اردیبهشت لغایت 26 اردیبهشت به مدت 10 روز از ساعت9:30صبح الی20 در محل مصلای جنوبی امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    0 0
    من موندم‌مگه نمایشگاه لوازم و تحریر شهرافتاببرگزار نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس