کد خبر 410298
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱

محمدرضا سرشار از ویراست جدید کتاب «راز شهرت صادق هدایت»‌ برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: در این چاپ در ۱۰۰ صفحه ناگفته‌هایی را که در چاپ اول عمدا‌ً مطرح نکردم منتشر خواهم کرد.

 به گزارش مشرق، محمدرضا سرشار نویسنده، از انتشار کتاب «ادبیات کودک محور» برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران از سوی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی خبر داد و گفت: این کتاب در واقع هشتمین کتاب از سلسله کتاب‌هایی است که من از حدود ۵ سال پیش نوشتن آنها را شروع کردم.

وی ادامه داد:‌ قرار بود مجموعه‌ای ۲۴ مجلدی در قطع پالتویی باشد،‌ که به صورت موجز، فشرده و بی‌حاشیه به زبان ساده و همه فهم و در عین حال با غنای کامل درباره اجزا، انواع و عناصر ادبیات داستانی کودک و جوان و بزرگسال مسائلی را مطرح کند. هفت مجلد از این کتاب تاکنون منتشر شده است.

این نویسنده با اشاره به دیگر آثار خومد از چاپ ویراست جدید کتاب «راز شهرت صادق هدایت» در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: چاپ اول کتاب در سال ۸۵ منتشر و روانه بازار نشر شد، از همان ابتدا این کتاب بحث‌های بسیاری را برانگیخت و البته با استقبال زیادی مواجه شد، به فاصله کوتاهی ۵ بار تجدید چاپ شد. من در همان ویراست اول مطالب دیگری را نیز در این باره داشتم که به دلایلی نمی‌خواستم آن‌ها را منتشر کنم.

وی تصریح کرد:‌ اما دیدم بعضی در برخی موارد تشکیک می‌کنند. فرض کنید در مورد انحراف‌های فکری، اخلاقی و شخصیتی نویسنده، که من به دلایلی نمی‌خواستم آن‌ها را مطرح کنم، ایجاد تشکیک می‌شد‌.

سرشار تصریح کرد:‌ مباحثی را که در چاپ‌های گذشته عمدا‌ً در این کتاب منتشر نکرده بودم،‌ در ویراست جدید به کتاب اضافه کرده‌ام و حجم کتاب از حدود ۲۰۰ صفحه سابق به بالغ بر ۳۰۰ صفحه افزایش یافته است. که این کتاب هم قرار است از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس