حدیدی عنوان کرد: تا حدود 20 روز آتی دو محصول جدید در حوزه لوازم التحریر و دفتر با شخصیتهای ایرانی رونمایی می شود تا وارد فروشگاهها شود. ما در طی سال کار فرهنگی خود را ادامه میدهیم و سعی در زنده نگاه داشتن شخصیتهای ایرانی در میان سایر محصولات داریم.
مدیر موسسه آزاده با انتقاد از عدم حمایت سایر دستگاهها و نهادهای فرهنگی بیان کرد: در سال 93 محبوبترین و پرمخاطب ترین شخصیت های در میان تولیدات اختصاص به شکرستان و کلاه قرمزی داشت و این دو در یک رتبه قرار گرفتند، اما گلایه ما از صدا و سیما باقی است چرا که باید در تداوم شخصیتهای شکرستان و عرضه آن به مخاطب کمک رسان میبود ولی عدم همکاری باعث شد امسال به ساخت تیزر روی آوریم که این کار هم بسیار هزینهبر است.