کد خبر 408394
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

تهيه كننده ويژه برنامه «جشن راديو» نحوه برگزاري و برنامه هاي اين جشن را كه در 75 سالگي راديو برگزار مي شود تشريح كرد .

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صدا و سیمای جمهور اسلامی ایران، محمد اسماعيل پور با اشاره به ويژه برنامه اي كه قرار است براي سالروز تولد راديو در شبكه ايران تهيه كند ، گفت: فردا پنجشنبه سوم ارديبهشت ماه به بهانه سالروز تولد راديو كه وارد 75 سالگي مي شود جشني را ترتيب داده ايم كه در آن از خوانندگان، هنرمندان و راديويي ها دعوت شده است .

وي ادامه داد: مخاطبان مي توانند از ساعت 16 تا 21 اين جشن را با گويندگي فاطمه آل عباس و سعيده سلطاني و گزارشگري مهديه پهلواني و گيتي محمدي از راديو ايران بشنوند.
اين برنامه ساز راديويي گفت : اين يك برنامه شاد ، نوعي جشن براي راديوست كه در آن از پيشكسوت هاي اين رسانه دعوت خواهد شد و كيك تولد 75 سالگي راديو با حضور آنها و بهنام احمدپور مدير راديو ايران برش خواهد خورد .

اسماعيل پور از نادر گلچين، جمشيد مشايخي، مرجانه گلچين، مهين نثري و اكبر زنجانپور را از ميهمانان اين جشن نام برد و افزود :با برخي تهيه‌كنندگان و پيشكسوت هاي حوزه راديو از جمله ايرج برخوردار، مريم نشيبا، عذرا وكيلي نيز ارتباط تلفني برقرار خواهد شد.
وي همچنين به بخش ديگر اين ويژه برنامه با عنوان «راديو جبهه» اشاره و بيان كرد: همانطور كه مي دانيد راديو در جنگ يكي از مهمترين رسانه ها بود كه اطلاع رساني جنگ از طريق اين طريف ميسر مي شد . ما در ويژه برنامه خود به سراغ كساني مي رويم كه راديو جبهه را راه اندازي كردند، از جمله اين افراد عباس سنجري، محمد امام جمعه و حميدرضا خزايي خواهند بود و با آنها درباره خاطرات خود سخن مي گوييم كه به نوعي يادآوري گذشته است .
تهيه كننده ويژه برنامه «جشن راديو» در ادامه به پخش قسمت هايي از برنامه هاي خاطره انگيز راديو اشاره كرد و گفت: مردم خاطرات زيادي با برنامه هاي «صبح جمعه با شما»، «پنج‌شنبه شنيدني»، «قصه ظهر جمعه» و ديگر برنامه هايي از اين دست دارند و قرار است بخش هايي از اين برنامه ها با صداي منوچهر نوذري و محمدرضا سرشار شنيده شود.

اسماعيل پور در پايان در گفت و گو با مهر با اشاره به ديگر آيتم هاي اين برنامه پنج ساعته بيان كرد: ارسال كارت تبريك طنز به صورت صوتي براي افراد سرشناس، پخش آهنگ ورزش باستاني با صداي مرشد شيرخدا و تصنيف ها و ترانه هاي خاطره انگيز، پخش گزيده اي از تپق هاي گويندگان راديو و همچنين اجراي مسابقه زنده با حضور مخاطبان راديو از ديگر برنامه هاي ماست تا بتوانيم شبي شاد و مفرح را براي مخاطبان رقم بزنيم.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس