عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهداف هاشمی رفسنجانی از نقل خاطره گفت: ایده و هدف رفسنجانی از بیان این‌گونه خاطرات مشخص نیست.

به گزارش مشرق، آیت‌الله اسدالله ایمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسینم در قم، با انتقاد از صحبت‌های مطرح شده از سوی هاشمی رفسنجانی مبنی اینکه دلواپسان امروز، امام (ره) را هم اذیت می‌کردند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که دلواپسی‌ها ارزشمند است ولی نباید به شکل عناصر مخرب جلوه‌گر شود ما باید دلهره داشته باشیم که آینده مذاکرات چه می‌شود و در برابر با دشمن مراقب باشیم تا با حیله‌گری‌های خود در مذاکرات مشکلاتی را برای جامعه و مردم و آیندگان کشور رقم نزند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه دلواپسان نگران وضعیت آینده کشور هستند، بیان کرد:‌‌ همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند دلواپسان این نگرانی را به‌صورت درست منعکس می‌کنند تا تیم مذاکره‌کننده به نقاطی که آسیب‌پذیر است، ورود کرده و آن‌ها را رفع کند.

وی عنوان کرد: اصل دلواپسی در مقاطع مختلف موضوع ارزشمندی است و ویژگی یک مومن این است که نسبت به آینده خود نگران باشد.

آیت‌الله ایمانی با اشاره به اهداف هاشمی رفسنجانی از نقل خاطره گفت: ایده و هدف رفسنجانی از بیان این‌گونه خاطرات مشخص نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علی ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    دلواپسی شما حزبی و شخصی هست, وقتی حضرت آقا خودشون بر روند مذاکرات نظارت کامل دارند حساسیت شما بی مورد است.
  • احسان ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    اتفاقا هدف هاشمی کاملا مشخصه.
  • ایرانی ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    کاملا مشخصه . این چنین اشخاص بزرگ و عظیمی که حکم اسطوره ی ملی دارند باید خاطراتشان ضبط و ثبت شود . چرا که اکنون با وجود این که زنده و سالم و معاصر ما هستند و ما دیده ایم و لمس کرده ایم دوران ایشان را این چنین مورد هجمه و تخریب و تهمت قرار میگیرند. وای به روزی که نباشد و نسل بعدی با گفته های شما بخواهد برایش قضاوت کند. شمایی که تا کنون نه نامتان را شنیده ایم و نه نقشتان را در انقلاب می دانیم.ولی هاشمی بزرگ را هم در دوران انقلاب و هم جنگ و هم سازندگی و هم بعد ها دیده ایم و می شناسیم و نیازی به شناساندن او از طرف شما نداریم. (ایرانی)
  • جاوید ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    اتفاقا اهداف کاملا مشخص بود.یکیش بی اثر کردن شعار سال بود چون با این حرفها وحدت و همدلی امکان نداره .تطهیر گذشته هم هدف بود و هزار مورد دیگه که جای مطرح کردنش نیست.............
  • فرزان فر ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    اتفاقا خوب معلومه . ایشان کهنه زخمی از 88 دارند
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    اینه که بدونید مردم قبولش دارن و قرار نیست هر چی شما بگید مردم قبول کنن!؟
  • ناشناس ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    هدف سوزاندن اونجای شماست و نشون میده هدفگیری بسیار دقیق بوده است
  • علی ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    جوری میگی حضرت آقا انگار واقعاً قبولش داری؟؟ عزیز من اگه آقا رو قبول داشتی که سخنرانی ایشون رو گوش میدادی و بعد حرف میزدی!! مگه نشنیدی ایشون فرمودن من در جزییات دخالتی ندارم و فقط کلیات رو تو چند جلسه بهشون گفتم، نشنیدی نه؟؟
  • ناشناس ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    هاشمی دوران انقلاب با هاشمی امروز بسیار متفاوت بود و ایشان با دمیدن در شیپور تقلب در سال 88 با نتانیاهو و اسرائیل هم صدا شد و متاسفانه مفاسد فرزندان ایشان در قراردادهای نفتی و فتنه باعث تنزل جایگاه ایشان در نزد افکار عمومی شده است .
  • ناشناس ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    کدام مردم ؟!!
  • ناشناس ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    بی ادب بی شخصیت !
  • ناشناس ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    هدف هاشمی از بیان خاطرات موهوم مشخص است و البته بیان این خاطرات باعث شادی و انبساط خاطر مردم میشود !
  • سید مجید ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    مصاحبه شما را خواندم و بعنوان برادری کوچک نصیحتی مشفقانه برایتان نوشتم: از اینک شما تا کنون نتوانسته اید افراد را بشناسید تعجب کردم. خوب است بجای روزمرگی بدنبال شناخت و بصیرت باشید. عباس بن علی که جانم بفدایش با بصیرت عظیم خود در سخت ترین شرایط که پای خیلی ها لغزید از دین حمایت کرد و جانش را قربان امام زمانش نمود. آقا در راه ائمه ، آمدن ، بودن و ماندن هزینه دارد. شهادت ائمه اطهار خود راه را نشان داده است. در این راه شرط اول آن است که از خود بگذری وگرنه لاشه متعفن انسان چه ارزشی دارد. برای خدا کار کنید و از قلت ظاهری نهراسید چه آنکه در صراط مستقیم است ، مرگ در نظرش شیرین تر از عسل است. مومن برای هدف والا و اللهی باید از جان بگذرد ، دنیا که چیزی نیست. برای حرکت در صراط مستقیم بصیرت و بصیرت و بصیرت بداد اهل ایمان خواهد رسید و توفیق از خداوند کریم است و بس و علیک السلام.
  • علی ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    من به همه مسولین به اندازه همتشان در دفاع از کشور وانقلاب ارزش قایلم اما جوابم برا اقای ایمانی این است که من وشما نمی توانیم برای هرکسی از جمله شخصیتی مثل هاشمی اینگونه اد عا کنیم لذا به گفته مقام معظم رهبری مراقب حرفهایمان باشیم مخصوصا خواص ؟؟؟؟؟؟؟.......
  • ناشناس ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    مقام معظم رهبری : برخی اوقات گفته میشود که جزئیات این مذاکرات زیر نظر رهبری است در حالیکه این سخن دقیق نیست .
  • علی ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    البته این که آیت الله ایمانی می فرمایند که هدفش مشخص نیست نه اینکه ندونن، بلکه فقط به صورت یه سوال مطرح کردن. در ضمن مومنان به همین راحتی به دیگران تهمت نمی زنن. بصیرت آقای ایمانی رو ما شیرازی هایی که نماز جمعه ایشون میریم کاملاً می دونیم.
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    همین قائل شدن حریم های پوشالی و خیالی برای این آقاست که بچه هاش...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس