کد خبر 405148
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

بهرام افشارزاده می گوید امیر قلعه نویی باید مراقب باشد تا در هفته های پایانی بهترین نتیجه ها را بگیرد.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال روزهای دشواری را پشت سر می گذارد. 3 بازی تنها یک امتیاز و دلخوری هواداران از یک طرف و البته بی پولی و نرسیدن پول های تعهد شده به این تیم از سویی دیگر. بهرام افشارزاده از این روزهای استقلال می گوید. او با خنده درباره رفتنش به فدراسیون فوتبال آغاز می کند:« یک بخش از حرف های تان عین واقعیت است. منتظرم فصل تمام شود و بروم. واقعا روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. راستش در عمر ورزشی ام این همه کم لطفی ندیده بودم . به نظرم فرقی بین فدراسیون و باشگاهی مثل فوتبال نیست و همین یک سال برایم کافی است. تمایلی به ماندن در فوتبال ندارم اما تا روزی که هستم با تمام وجودم کار می کنم که هواداران بدانند ذره ای برای شان کم نگذاشتم.»

پرسیدن از این مدیر اصفهانی درباره سازمان لیگ و دوست دیرین اصفهانی اش یعنی مهدی تاج خیلی برایش خوشایند نیست و دیگر خسته شده از اینکه سازمان لیگ پولی به تیمش نمی دهد ؛«صبح شنبه رفتم ملاقات آقای دکتر سید مناف هاشمی معاون محترم پشتیبانی و مالی وزارت ورزش و جوانان داشتم اما حقیقت این است که قوانین اجازه کمک از وزارت ورزش را به ما نمی دهد ولی من هم نمی توانم بنشینم و دست روی دست بگذارم. خسته شدم از بس کارمند ، طلبکار ، مربی و بازیکن به دفترم می آیند و مطالبات شان را می خواهند. من هم چون پول هایی که حق مان است و تعهد داده بودند که در اختیارمان بگذارند را نداده اند ، مدام باید بگویم ، ببخشید و بزودی مشکل را حل می کنم. جناب آقای دکترامیر خادم خواسته بود به دفترش بروم و با تاج حرف بزنیم اما این کار برایم مشکل است ،چون فایده ای ندارد. آنها برنامه ای برای پرداخت حق و حقوق استقلال را ندارند.  چون پرداخت قرارداد صدا و سیما عملی نشده است وقتی هم که برنامه ای ندارند ، فایده ای ندارد که مرتباً بروم وعده بیهوده بگیرم. اول فصل گفته بودند حداقل امسال 3.5 میلیارد تومان به ما می دهند اما انگار منظورشان برآورده نشد چون الان که تقریبا لیگ دارد تمام می شود ، مبلغ اصلاً ایده آل نیست.»

استقلال درحالی که هر روز یکی از بازیکنانش قهر می کنند ، این روزها با چالش در نتیجه گیری هم مواجه شده است اما مدیر آبی ها می گوید بازیکنان تیم نباید به دلیل مشکلات مالی تمرکزشان روی بازی ها از دست بدهند ؛«این ها بحثش جداست. باشگاه یکسری تعهد به بازیکنان دارد که می پذیرم کمی دیر شده اما هر طور که هست انجام شان می دهم. ما اگر مشکلات بدهی های قبلی که تیم را در شرایط خطرناک کسر امتیاز قرار می داد ، وجود نداشت قطعا می توانستیم بخش بیشتری از پول بازیکنان را بدهیم اما الان هم یک لحظه کوتاهی نمی کنم و آنچه تعهد کردم را هر طور هست می گیرم و به بازیکنان می دهم. از آن طرف هم بچه باید یادشان باشد ، طرفداران تیم بدون اینکه پولی بگیرند ، با این تیم زندگی می کنند و همه دلخوشی شان بازی های خوب این بازیکنان است. اقلا 10 میلیون نفر را در کشور داریم که طرفدار استقلال هستند. بچه ها به خاطر این طرفداران هم که شده حتی یک لحظه نباید تمرکزشان را از دست بدهند و به چیزی غیر از موفقیت تیم فکر کنند. دیگر در چند هفته پایانی و حیاتی لیگ هستیم وبازیکنان باید متوجه حساسیت بازی ها باشند. باز هم می گویم من پای قول هایی که دادم هستم و جا نمی زنم اما بچه های تیم هم باید به فکر باشند و کاری نکنند که هواداران احساس کنند برای شان کم گذاشته شده.»

افشارزاده که می شود از حالا برای جدایی اش از فوتبال روزشمار گذاشت ، درباره روند بازی های تیم و نارضایتی هواداران می گوید:«این را دیگر نه ما که خود بازیکنان و کادرفنی هم قبول دارند. مثلا در بازی با ذوب آهن نباید بازی برده و گل زیبایی که امید ابراهیمی با آن چیپ قشنگش زده بود از دست می دادیم. ما باید بیشتر تمرکز کنیم و در حفظ نتیجه بیشتر دقت کنیم. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که تیم بعد از گل عقب نشست. این را دیدم که سرمربی تیم هم گفته بود. به هر حال شاید بهترین دفاع برای ما باید حمله باشد. من خیلی فنی حرف نمی زنم اما به عنوان کسی که عمری در فوتبال بوده از ابتدای فصل این حس را داشتم که تیم کمی مشکل بدنی دارد و هنوز هم همین حس را دارم. امیدوارم این مشکل در این چند هفته پایانی حل شود. ما هنوز انتظارمان جنگیدن برای قهرمانی است و با تمام وجود از تیمم تا پیان لیگ دفاع می کنم. اسیر حاشیه ها نمی شوم و مطمئن باشید با قدرت از تیم و کادرفنی مان دفاع می کنم. »

او این موضوع را به واکنش کمیته اخلاق درباره کرار جاسم پیوند می زند و می گوید:«دوستان وسط لیگ چنین حکمی را برای بازیکن ما صادر می کنند و تمرکزش را به هم می زنند. مگر او آدم کشته است؟ این جوی که درباره کرار راه انداختند را با رفتار بازیکنان یا مسئولان بقیه تیم ها مقایسه کنید. این همه از تیم رقیب درباره بازیکن ما تنش ایجاد کردند اما اتفاقات بدتر از این در تیم خودشان افتاد اما هیچ خبری از احضار بازیکن به کمیته اخلاق یا انضباطی نبود. هیچ کس هم فریاد و اعتراضی سر نداد. کاری کردند که انگار قتل انجام داده. گفتن اینکه او فصل بعد حق بازی در ایران را ندارد یک لطمه بزرگ به روحیه این بازیکن است ، درحالی که خود تیم با او برخورد مناسب را انجام داده بود.»

افشارزاده که به رغم فشار رسانه ها برای نتایج ناکام تیمش ، به کادرفنی تیمش اطمینان دارد ، می گوید:«البته نکاتی را به امیر قلعه نویی گفتم. او مربی بزرگ و موفقی است . من برای یک سال به فوتبال آمدم اما امیر قلعه نویی رشته اش فوتبال است. او بهتر از هرکسی می داند که نتایج فنی تیم به پایش نوشته می شود. به نظرم امیر باید تمرکز بیشتری روی کارش داشته باشد. اگر امسال هم تیم نتیجه نگیرد ، بیش از همه برای رزومه موفق مربیگری خودش ایده آل نیست . به همین دلیل به نظرم باید در این چند هفته پیانی لیگ ، تمام تمرکزش را روی موفقیت تیم بگذارد و کمتر خودش را درگیر حاشیه ها کند.»
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس