کد خبر 405241
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

معاون مالی وزارت ورزش اعلام کرد هیچ تخلفی از سوی فدراسیون فوتبال برای بازی دوستانه ایران و سوئد نگرفته است.

به گزارش مشرق، سید مناف هاشمی معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش درباره بازی دوستانه فوتبال ایران و سوئد که اعلام شده بود به ایران هم پولی برای این بازی پرداخت شده، گفت: در بررسی‌هایی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم این موضوع شایعه بوده و در اخباری که از همکاران به ما رسیده این موضوع تأئید نشده و هیچ تخلفی برای بازی‌های دوستانه ایران و سوئد صورت نگرفته است. اگر لازم باشد تیمی را برای بررسی می‌فرستیم.

وی درباره بودجه وزارت ورزش در بخش بانوان اظهار داشت: چیزی که وزارت به دنبال آن است که این است که جایگاه زنان را ارتقاء دهیم که این موضوع نیازمند حمایت مادی و معنوی است. در سال 93 منابع خاصی را به بانوان اختصاص دادیم در سال 94 این بودجه را ارتقاء خواهیم داد حتی در استان‌ها مکان‌های خاصی را در نظر می‌گیریم.

وی درباره مبلغ بودجه بانوان عنوان کرد: هنوز بودجه سال 94  تقسیم نشده است اما با توجه به برنامه‌ها بودجه فدراسیون‌ها را مشخص خواهیم کرد. هر برنامه‌ای که بانوان در سال 93 داشتند در سال 94 حداقل 50 درصد رشد خواهیم داشت.

هاشمی درباره حقوق معوقه پیشکسوتان تصریح کرد: هفته قبل به آنها پرداختی داشتیم تا معوقه دو ماه را بپردازند قبل از اتمام فروردین هم برای پیشکسوتان واریزی خواهیم داشت.

معاون مالی وزیر درباره حسابرسی سال‌های 91 تا 93 فوتبال گفت: حسابرسی سال 93 هنوز شروع نشده اما حسابرسی سال‌های قبل در حال جمع‌بندی است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس