کد خبر 405171
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد در حالی یکی از اوباش منطقه یافت‌آباد را با شلیک ۵ گلوله دستگیر کردند که وی در ایام مرخصی از زندان قرار داشت و با عربده‌کشی، شرب خمر و قمه‌کشی، موجبات رعب و وحشت شهروندان را فراهم کرده بود.

 به گزارش مشرق، سرهنگ حسین ذکائی خو رئیس کلانتری 151 یافت‌آباد، با اشاره به جزئیات دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار که در هنگام مرخصی از زندان، اقدام به قمه‌کشی و عربده‌کشی کرده و با ماموران درگیر شده بود، اظهار داشت: ساعت 8:15 شب بیست و یکم فرودین ماه، گزارشی در خصوص درگیری و قمه‌کشی در محدوده خیابان الغدیر، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، به ماموران کلانتری 151 ارسال شد.

رئیس کلانتری 151 یافت‌آباد افزود: پس از این گزارش، ماموران کلانتری به سرعت در محدوده مورد نظر و چهارراه موسوم به «قهوه‌خانه» حاضر شده و مشاهده کردند که جوانی حدوداً 31-32 ساله و قمه به دست، در حال عربده کشی است و باعث رعب و وحشت بسیاری از اهالی محل شده است.

وی گفت:‌ ماموران پلیس با دیدن این صحنه، ابتدا سعی کردند فرد مورد نظر را به آرامش دعوت کنند، ولی جوان قمه به دستِ عربده‌کش، با بی‌اعتنایی، به سمت ماموران حمله‌ور و سپس از محل متواری شد.

ذکائی خو ادامه داد: پس از فرار این متهم، ماموران به تعقیب وی پرداخته و در خیابان انصاری و به دلیل عدم توجه به دستورات مکرر ایست پلیس،‌ مجبور به استفاده از سلاح شده و با رعایت اصول به کارگیری سلاح، اقدام به شلیک 5 گلوله هوایی کردند.

رئیس کلانتری 151 یافت‌آباد با بیان اینکه این متهم، پس از شلیک گلوله هوایی نیز قصد درگیری با ماموران حاضر در محل را داشت، گفت: ماموران پس از شلیک گلوله و به دنبال قصد متهم برای درگیر شدن با پلیس، با استفاده از فنون دفاع شخصی و رزمی، وی را دستگیر کردند و در هنگام دستگیری مشخص شد که وی اقدام به مصرف مقادیر زیادی مشروبات الکلی کرده است.

وی در ادامه افزود: پس از دستگیری متهم، اهالی محل هویت وی را برای ماموران افشا کردند و معلوم شد که متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش شناخته شده شهرک شمس آباد است که در حال حاضر نیز به اتهام قمه کشی و و ایراد ضرب و جرح عمدی، محکومیت خود را سپری می‌کند.

ذکائی خو در پایان خاطرنشان کرد: پس از تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم دستگیر شده «تابان 33 ساله» است که به علت درگیری با ماموران شهرداری، به گذراندن 2 سال زندان در زندان رجائی شهر محکوم شده و در حال حاضر نیز در مرخصی از زندان به سر می‌برد؛ از این رو ماموران پلیس، متهم دستگیر شده را به همراه یک قبضه قمه 40 سانتی‌متری کشف شده، در اختیار مقام قضائی قرار دادند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    با یه تیر خلاصش می کردید هم خودش هم مردم هم دادگاه هم پلیس و ... همه را راحت می کردید
  • فیروز آسیاب ساز ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    باید تیتر میزدید شاهکار .... مگه آیت الله لاریجانی نگفت استفاده از قمه در معابر عمومی به مثابه فساد بی الارضه پس کو اعدام این باز آزاد میشه تا اینکه یه بدبختیو میکشه اونوقت تازه یاد اعدام می افتن
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    اون کسیکه اجازه مرخصی بهش داده را بیارید تا از او تشکر کنیم ! بی در پیکر بودن یعنی چه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس