کد خبر 411699
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

سرعت سرسام آور و جنون وار و حرکت در خلاف جهت نیز مانع از دستگیری زورگیران و سارقان لوازم خودرو نشد و این سارقان موتورسوار با تلاش مأموران کلانتری نازی آباد دستگیر شدند.

 به گزارش مشرق، سرگرد مهدی اسدی، رئیس کلانتری 130 نازی آباد، با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 4:10 مورخه 4 اردیبهشت 94 مأموران گشت انتظامی این یگان، هنگام گشت زنی در محله یاغچی آباد خیابان حمزه به یک دستگاه موتورسیکلت و دو ترک نشین آن مشکوک شده و با زیر نظر گرفتن متهمان دریافتند راکب و ترک نشین این موتورسیکلت از سارقان سابقه دار لوازم خودرو در محدوده نازی آباد هستند.

رئیس کلانتری 130 نازی آباد تصریح کرد: مأموران با آگاهی از این موضوع، اقدام به تعقیب موتورسیکلت کردند که موتورسیکلت مربوطه به ایست خودروهای پلیس توجهی نکرد و به فرار خود ادامه داد.

وی گفت: متهمان در این تعقیب و گریز که از یاغچی آباد شروع  و در محدوده خانی آباد نیز ادامه یافت خیابانهای مربوطه را به صورت ورود ممنوع به سمت اتوبان تندگویان برگشتند و هر بار که پلیس به موتور سیکلت نزدیک می شد اقدام به پرتاب ضبط و کامپیوتر سرقتی به سمت خودروی پلیس می کردند که درنهایت ماموران طبق قانون به کارگیری سلاح و دادن ایست های متوالی اقدام به شلیک 3تیر هوایی کردند.

رئیس کلانتری 130 نازی آباد به ادامه فرار متهمان بعد از شلیک تیر هوایی اشاره و تصریح کرد: متهمان قصد توقف نداشتند و همچنان با سرعت سرسام آور و جنون وار اتوبان تندگویان را در مسیر خلاف جهت به میدان بهمن پیش می رفتند که6 تیر دیگر به سمت متهمان شلیک شد  که در نهایت هر دو سارق « احسان و مهرداد» دستگیر شدند.

سرگرد اسدی به کشف 4 عددضبط، 2 عدد باند، 2 عدد پنل و 3 عدد گوشی دوربین دار از متهمان و انجام بازجویی های فنی و پلیسی پرداخت و خاطرنشان کرد: دستگیرشدگان که از اعضای باند سارقان لوازم خودرو و زورگیران بودند پس از تشکیل پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس