کد خبر 395794
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴

شرور قوی‌هیکل در محاصره پلیس آبادان نیز دست از قدرت‌نمایی برنداشت تا اینکه صدای شلیک‌های گلوله را شنید و تسلیم شد.

 به گزارش مشرق، مرد خطرناک که دوبار به محاصره پلیس افتاد و چهار مأمور را زخمی کرده است جرایم سیاه زیادی در کلکسیون تبهکاری‌هایش دارد.

«جمیل» وقتی به دختری علاقه‌مند شد و در خواستگاری از وی شکست خورد، زندگی مادر و دختر را سیاه کرد تا اینکه مأموران کلانتری 15 آبادان وی را که با قدرت‌نمایی‌هایش وحشت‌آفرینی می‌کرد دستگیر کردند.

پس از زورگیری‌های زنجیره‌ای جمیل در محله‌های مختلف آبادان، پلیس در قالب تیم ویژه‌ای شناسایی و دستگیری این شرور را در دستور کار خود قرار داد.

مأموران در تجسس‌هایشان پی بردند این شرور 27 ساله در منطقه ذوالفقاری آبادان زندگی پنهانی‌ای دارد و یکی از خلافکاران و زورگیران حرفه‌ای آبادان است که بتازگی از زندان آزاد شده و باز به دنیای تبهکاران و وحشت‌آفرینان بازگشته است.

مأموران کلانتری 15 آبادان در گام بعدی مخفیگاه جمیل سیاه را شناسایی کردند و ساعت 7 صبح روز جمعه با دستور قضایی وارد مخفیگاه وی شدند. جمیل برای پیدا کردن راه فراری به مأموران حمله کرد و در حالی که دو پلیس را زخمی کرده بود توانست محاصره را بشکند و فرار کند. پلیس در ادامه با اقدامات اطلاعاتی به ردپایی از جمیل در منطقه بهمن 6 خیابان سده در یک گاوداری رسید و ساعت 2 بعدازظهر همان روز این گاوداری تحت محاصره ویژه قرار گرفت و مأموران زمانی که قصد داشتند جمیل را غافلگیر و دستگیر کنند، وی متوجه حضور پلیس شد و دو مأمور دیگر را با ضربات ساطور زخمی کرد. مأموران بناچار دست به ماشه تفنگ برده و چند تیرهوایی شلیک کردند و توانستند پس از نیم ساعت درگیری نفسگیر، جمیل که جوان قوی‌هیکلی است را دستگیر کنند.

زخمی شدن 4پلیس درمواجهه با شرور آبادانی+عکس

این شرور دست‌بردار نبود و در مقر کلانتری نیز مأموران را تهدید به مرگ می‌کرد و می‌گفت اگر تعداد مأموران زیاد نبود و از تفنگ استفاده نمی‌کردند نمی‌توانستند وی را دستگیر کنند. جمیل با جرایم عربده‌کشی، زورگیری‌های خشن، اغفال‌ زنان و دختران و کودکان و فروش موادمخدر روبه‌رو است.

تحقیقات پلیسی نشان می‌دهد جمیل سه ماه پیش از دختر 19 ساله‌ای در منطقه ذوالفقاری آبادان خواستگاری کرده و زمانی که مادر و دختر مورد علاقه‌اش به دلیل خلافکار بودن وی و خانواده‌اش جواب منفی داده‌اند به در خانه آنها رفته و با گذاشتن قمه روی گردن مادر آن دختر، وی و دخترش را تهدید به مرگ کرده و هفته گذشته نیز با پرتاب بطری کوکتل مولوتف به حیاط خانه این مادر و دختر وحشت‌آفرینی کرده است.

زخمی شدن 4پلیس درمواجهه با شرور آبادانی+عکس

در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد جمیل بارها به همراه تعداد زیادی از دوستانش در منطقه ذوالفقاری، جمشیدآباد و احمدآباد با چاقو و قمه زورگیری کرده و خیلی‌ها را با ساطور زخمی کرده و دار و ندارشان را به سرقت برده است.

یکی از کسانی که در دام‌های شیطانی جمیل افتاده است به شوک گفت: این مرد، خطرناک و بی‌رحم است، او با پرداخت پول به دوستانش از آنها می‌خواست که برای من ایجاد مزاحمت کنند.
سرهنگ حسین کهیایی فرمانده پلیس شهرستان آبادان از شهروندان خواست چنانچه از جمیل شکایتی دارند به پلیس مراجعه کنند.

زخمی شدن 4پلیس درمواجهه با شرور آبادانی+عکس

وی در پایان گفت: با هر کسی که قصد برهم زدن نظم عمومی را داشته باشد بشدت برخورد خواهیم کرد.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 1
    آفتابه بندازین گردنش ببرینش تو محله ی دختر مورد علاقه اش بگردونینش
  • کاظم ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    1 1
    حیفه آب و نون که تو زندان به این میدن... حیف اکسیژن که این مصرف میکنه...زودی اعدام کنید.مثلا فکر کردین این تو زندان آدم میشه.
  • امیر ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    1 0
    سلام ببخشید من هنوز متوجه نمی شم وقتی کسی به خودش اجازه میده امنیت مردم رو صلب کنه چرا پلیس باید این تعداد زخمی بده تا بعد از یک فرار بگیرنش همون ول اگر دست به خشونت زد با اسلحه جلوشو بگیرن
  • مهدی ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    1 0
    بایستی سریعا به پرونده اش توسط قوه قضائیه رسیدگی و به اشد مجازات برسد وحکم اعدام وی صادر شود تا درس عبرتی برای دیگر جمیلها شود .
  • ابوالفضل ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    باید همونجا یه تیر خلاصش می کردن و فاتحه
  • ناشناس ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    آقای قاضی این خود مفسد فی الارضه باز بعد 2 سال حبس آزادش نکن
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    1 1
    از طناب دار آویزونش کنند بچرخونند بهتره
  • محمد ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    خداقوت به نیروی انتظامی وبرخوردقاطع دستگاه قضایی
  • متخصص ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    چند بار پلیس را مجروح کرده تو کلانتری تهدید به مرگ کرده بعد با تیر هوایی مجبور به تسلیم شده نتیجه این میشه که قوه قضاییه محترم این وحشی راچند ماهی زندانی میکنه و بعد هم به دلیل حجم بالای زندانیان وهزینه بالای نگهداری اونها آزاد و عفو میکنه و دوباره این وحشی برمیگرده تو اجتماع و اون وقت معلوم نیست همه مثل اون افسر (عکس بالا) خوش شانس باشند. نتیجه : بعضی وقتها بهتره به جای تیر هوایی از تیر خلاص استفاده شود.
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    چند مورد دیگر هم همین طوری اتفاق افتاده بود من احساس می کنم که مامور پلیس دست و دلش برای استفاده از اسلحه می لرزه شاید قانون به درستی از افسر پلیس حمایت نمی کنه . والا همان ابتدای کار باید یک گلوله توی سرش خالی می کردند . حذف فیزیکی برای افرادی است که محاله درست بشن .
  • مجید ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    ضمن تشکر از نیروهای خدوم انتتظامی بفرمایید دوباره کی قراره آزاد بشه و به کاراش ادامه بده متاسفانه تو مملکت ما اراذل و اوباش زیاد تو زندون نمی مونن و بدون کنترل دوباره ازاد میشن و ....
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    اعدام خلاص
  • رحمن ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    آقایان نیروی انتظامی آبادان هنوز از این مردک می ترسید دیگر شاکی نمی خواهد حمله با اسلحه سرد به مامور نیروی انتظامی و زخمی کردن وی مجازاتش عین اعدام است شر این ارازل و اوباش را از سر آبادانی ها کم کنید خود مردم باندازه کافی گرفتار نداری هستند و برایشان کفایت می کند اگر این شرورها را اعدام نکنید دیگر ماموری انجام وظیفه نخواهد کرد اورا دربازداشتگاه پذیرایی کنید تا بفهمد یک من ماست چقدر کره دارد.دوستانش را هم دستگیر کنید و به نقاط بد آب و هوا تبعید کنید.اگر معضورات دارید تحویل تهران بدهید
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    الان این موجود روانی مفسد فی الارض نیستش؟ امثال این زباله ها چه سودی برای این اجتماع دارند؟ چرا اینا رو اعدام نمیکنن؟ چند سال زندان، بعدش با کلی تجربه ی بیشتر از زندان آزاد میشه و به کثافت کاری هاش ادامه میده. قوه قضاییه ی ما اگه یک ذره قاطعیت داشت الان این جرثومه ها انقد پررو نمیشدند.
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    اعدام
  • ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    باید به فجیع ترین وضع در منظر عام تحقیرش کنن.
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    این که باید اعدام شه نمیشه حالا ببینید ...
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    پلیس حتی نمیزاره صورت طرف معلوم بشه شما صحبت از اسلحه میکنین
  • ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    اینها ر ابفرستید سوریه با داعش بجنگند شاید آخرت ر اداشته باشند
  • عین سین ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    بدون شک از مصادیق بارز مفسد فی الارض است و حکمش هم اعدامه، اما سرعت در اجرای حکم الهی ،وعدم تأخیر، تأثیر خودش را می گذارد
  • ناشناس ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد جمیل بارها به همراه تعداد زیادی از دوستانش در منطقه ذوالفقاری، جمشیدآباد و احمدآباد با چاقو و قمه زورگیری کرده و خیلی‌ها را با ساطور زخمی کرده و دار و ندارشان را به سرقت برده است!!!!!!!!!!!!........... اونوقت با تمام این سابقه هایی که داشتهذ بازم آزاده .این طرف بیشتر از 10 مورد خلاف داشته . قوه قضائیه آیا یه همچین آدمهایی باید چند ماه زندانی بشن ؟؟ که اگه باز اومدن بیرون از این کارها بکنن؟؟؟
  • ناظر ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    توانستند پس از نیم ساعت درگیری نفسگیر، جمیل که جوان قوی‌هیکلی است را دستگیر کنند !! آخه این بزمجه از موش ضعیفتره .
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    دوباره ازاد خواهد شد ،داستان تكراري
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    به خاطر اینکه اصلاح طلبان نازنین و اربابشون آمریکا بهشون نگن اهل خشونتن... البته پلیس آمریکا اگه هر هفته یه سیاهپوست بیچاره رو به رگبار بندازه و بکشه هیچ اشکالی نداره و منافاتی با حقوق بشر هم نداره...
  • سعیف ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    درود خدا برتمام پلیس های ابادان.لطفا این مفسد رو هر چه سریعتر اعدام کنید
  • ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    1 0
    اعدامش کنید. وقت را تلف نکنید. اینها آدم نمیشن
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 0
      دیروز اعدام شدبعداز10سال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس