کد خبر 407571
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

۲ مرد آمریکایی مست بعد از آنکه نتوانستند همدیگر را در مورد برتر بودن آیفون یا اندروید قانع کنند، یکدیگر را مضروب و مجروح کرده و کارشان به بیمارستان و پلیس کشید.

 به گزارش مشرق، اپل اینسایدر نوشت: این دو نفر که با هم زندگی می‌کنند و اهل تولسا در ایالت اوکلاهاما هستند روز جمعه پس از بالاگرفتن اختلاف نظرشان در مورد بهتر بودن گوشی‌های اندرویدی یا آیفون بطری‌های مشروب خود را شکستند و با قطعات تیز شیشه یکدیگر را به شدت مجروح کردند.

یکی از این دو مرد مجروح ساعت یک بامداد روز شنبه توسط زنی شناسایی شد و پس از اطلاع پلیس از این موضوع نفر دوم نیز شناسایی و دستگیر شد. به گفته پلیس درگیری دو طرف بسیار شدید بوده و یکی از آنها بطری خرد شده را در سر طرف مقابل فرو کرده است. درمان هر دو نفر در بیمارستان هنوز ادامه دارد و مشخص نیست چه مجازاتی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

بحث بر سر برتری آیفون بر اندروید یا بالعکس یکی از موضوعات داغ در آمریکاست. کاربران آیفون معمولا به رابط کاربری بهتر گوشی خود، امکانات یکپارچه و کیفیت بهتر گوشی می بالند و در مقابل مالکان گوشی‌های اندرویدی به قیمت پایین تر، سیستم عامل منعطف‌تر و برتری فنی این گوشی‌ها مباهات می‌کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس