کد خبر 417919
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

با توجه به چندین فقره عربده کشی، زورگیری و قمه کشی و قدرت نمایی توسط دو گروه از اراذل و اوباش و افراد شرور سابقه دار، دستگیری و برخورد قاطع با آنان به تیم عملیات ویژه محول شد.

 به گزارش مشرق، رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش و زورگیران که طی روزهای اخیر مبادرت به زورگیری و ضرب و جرح تعدادی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی، رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان کرمانشاه گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعات و همچنین شکایت مردمی مبنی بر اینکه چند نفر در شهرک پرواز اقدام به زورگیری و قمه کشی و اخاذی از مردم کرده اند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به چندین فقره عربده کشی، زورگیری و قمه کشی و قدرت نمایی توسط دو گروه از اراذل و اوباش و افراد شرور سابقه دار، دستگیری و برخورد قاطع با آنان به تیم عملیات ویژه محول شد.

سرهنگ رستمی گفت: با بررسی های لازم و فعال کردن منابع خبری موضوع پیگیری شد که 2 نفر از اراذل و اوباش به هویت های «یحیی- م» و «سجاد - م» در شهرک پرواز شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه افزود: نفر سوم این باند نیز به هویت «میلاد - ف» اهل و ساکن شهرک پرواز در یک عملیات در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی گفت: 2 نفر دیگر از زورگیران و عوامل نزاع های خشن در سطح شهر به هویت «یزدان – ف» و «سعید – ز» در شهرک سجادیه شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رستمی افزود: در پی اعترافات متهمان دستگیر شده، عامل اصلی و سرکرده این باند با اسم مستعار «احسان ژاپنی» در مخفیگاهش در محله دیزج، همدان شناسایی و دستگیر شد.

منبع: جام‌جم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس