کد خبر 404022
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

مجید قناد همزمان با آئین افتتاح نمایش "مترسک خودت باش" از ساخت یک برنامه جدید در رده سنی کودک خبر داد.

به گزارش مشرق، «نمایش «مترسک خودت باش» برای گروه سنی زیر ١٢ سال طراحی شده و به مساله ترسیدن از تنها خوابیدن می پردازد. در این نمایش چنین روایت می‌شود، گلی از تنها خوابیدن می ترسد و همیشه در کنار پدر و مادرش می خوابد اما قرار است که از امشب در اتاق خود بخوابد.

پدر گلی قبل از خواب برای او قصه ای را می‌خواند. ماجرای مزرعه داری که برای ترساندن حیواناتی که محصولات مزرعه را می خورند مترسکی می سازد و آن حیوانات با دیدن مترسک ترسیده و به سراغ مزرعه نمی آیند. بعداز اینکه پدر قصه را تعریف می کند و می رود گلی نمی تواند بخوابد و به ترسش غلبه کند پس تصمیم می گیرد که......
 
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: بازیگران و عروسک گردانان: بهناز مهدی خواه، حمید رضا حسینعلی، طراحی و ساخت عروسک: بهناز مهدی خواه، طراح صحنه: امیر مشهدی عباس، طراح لباس و شاعر: آزاده فرهنگیان، طراح پوستر و بروشور: آتوسا جهانشاهی، آهنگساز: آرش سلگی، عکاس: غلامرضا ساغرچیان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: حمیدرضا حسینعلی، منشی صحنه: مرضیه عابد، مدیر صحنه: حسین خدایاری، ساخت دکور: گروه نمایش، یاسمن سلگی، تصویر سازی دکور و پوستر: یاسمن سلگی، روابط عمومی و تبلیغات: علیرضا حسینی، فرید حسینی، مشاور رسانه ای: پیمان یاحقی، رزرو مدارس و مهد کودک ها: فرزانه جوهری.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس