کد خبر 404525
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

رییس تماشاخانه ایرانشهر از قطعی شدن اجرای نمایش «شب دهم» به کارگردانی حسن فتحی در ماه محرم و صفر و با تلفیقی از بازیگران سریال تلویزیونی «شب دهم» و بازیگران جوان خبر داد.

به گزارش مشرق، مجید سرسنگی درباره وضعیت اجرای کارگردان‌های شناخته شده در تماشاخانه ایرانشهر در سال جاری گفت: اجرای نمایش «شب دهم» توسط آقای حسن فتحی برای ماه محرم و صفر قطعی شده است و این کارگردان شناخته شده بر اساس مجموعه موفق تلویزیونی «شب دهم»، تئاتری را روی صحنه می‌برد.

وی درباره بازیگران «شب دهم» یادآور شد: آقای فتحی طی صحبتی که داشتیم با اشاره به اینکه بیش از یک دهه از ساخت سریال «شب دهم» گذشته و برخی از بازیگران به لحاظ سنی برای حضور در تئاتر «شب دهم» مناسب نیستند، اعلام کرد که این تئاتر را با تلفیقی از بازیگران نسخه تلویزیونی و جوان روی صحنه خواهد برد.

رییس تماشاخانه ایرانشهر درباره وضعیت اجرای نمایش‌هایی با کارگردانی مازیار میری و پیمان معادی نیز توضیح داد: آقای مازیار میری قرار است در قالب تلفیقی از سینما و تئاتر، اثری را در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد. از سوی دیگر برنامه تولید و اجرای اثری نمایشی به کارگردانی آقای پیمان معادی نیز همچنان پابرجاست و کارها در حال پیش رفتن است.

در حال حاضر نمایش‌های «رام‌کردن زن سرکش» به کارگردانی مریم کاظمی، «پرواز ایکار» به کارگردانی محمد حاتمی و «کامنت» به کارگردانی یوسف باپیری در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شوند.

مجموعه تلویزیونی «شب دهم» به کارگردانی حسن فتحی و با حضور بازیگرانی چون حسین یاری، کتایون ریاحی، رویا تیموریان، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی، محمود پاک‌نیت، اکرم محمدی و پرویز فلاحی‌پور در دهه 70 ساخته و پخش شد که از مجموعه‌های پرمخاطب تلویزیونی در زمان خود بود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس