کد خبر 400779
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: برکناری سرمربی تیم ملی در حوزه اختیارات هیأت رئیسه است.

به گزارش مشرق، غلامرضا بهروان در مورد برنامه‌های آینده لیگ برتر گفت: در حال حاضر منتظر هستیم تا تیم ملی از سوئد بازگشته تا هفته بیست و چهارم لیگ را طبق برنامه برگزار کنیم. پس از برگزاری لیگ نیز باید برنامه‌های بعدی را طبق برنامه امید و تیم ملی برای سال آینده تدارک ببینیم.

وی ادامه داد: اتفاقا کی‌روش قبل از اعزام تیم ملی به سازمان لیگ آمده و برنامه‌های مفصلی را تا سال 2018 به ما ارائه کرد که قرار است بر اساس برنامه او تقویم لیگ را برای سال آینده بنویسیم که در این راستا تقویم اولیه را نوشته‌ایم، هرچند که در حال حاضر باید صبر کنیم تا لیگ چهاردهم به پایان برسد. در این بین نیز کی‌روش اردوهای طولانی مدت زیادی را از ما خواسته که فیفادی‌ها را فعلا در تقویم خود لحاظ کرده‌ایم.

بهروان در مورد قطع همکاری کی‌روش با تیم ملی گفت: این موضوع را کی‌روش و کفاشیان در مصاحبه‌های خود اعلام کردند و من اطلاعات بیشتری از این موضوع ندارم. اگر قرار بر جدایی است باید این موضوع در هیأت رئیسه مطرح شده و مصوب بشود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه به نظر می‌رسد با آمدن اسدی به عنوان دبیرکل جدید کار برای ادامه همکاری کی‌روش سخت شده است، تصریح کرد: ما پیش از این در هیأت رئیسه نظر موافق خود را در خصوص ماندن کی‌روش اعلام کردیم. این موارد مربوط به کفاشیان است و خود کفاشیان در مورد کی‌روش با نظر هیأت رئیسه تصمیم گیری خواهد کرد.

بهروان در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود اسدی با مأموریت برکناری کی‌روش از سوی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال آمده است، گفت: این موضوع صحت ندارد چراکه این طور موارد از جمله برکناری کی‌روش در حوزه اختیارات هیأت رئیسه است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    0 0
    ببینیم هیئت رئیسه چیکار میکنه کیروش حتما باید بمونه،به غیر از کیروش حیف میل بیت المال،چون مربی جدید شناختی از تیم نداره و چند سال میکشه فقط کیروش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس