کد خبر 400936
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴

هافبک ملی‌پوش استقلال گفت: امیدوارم مسؤولان فدراسیون و مقامات کشوری تلاش کنند با در اختیار قرار دادن امکانات، کی‌روش را برای فوتبال ایران نگه دارند.

به گزارش مشرق، امید ابراهیمی درباره وضعیت تیم ملی در اردوی اروپایی گفت: اردوی خیلی خوبی بود. ما بر اساس برنامه باید در دو بازی دوستانه به میدان می رفتیم. بازی با شیلی که تمام شد و حالا فردا باید به مصاف سوئد برویم. این دو بازی کمک زیادی به ما می کند که اعتماد به نفس پیدا کنیم. ضمن اینکه اگر مانند بازی با شیلی در دیدار برابر سوئد هم موفق باشیم، دیگر تیمهای بزرگ دنیا هم برای بازی با ایران علاقه نشان می دهند. ما باید حداکثر استفاده را از این اردو می بردیم که فکر می کنم این اتفاق افتاد.

او درباره پیروزی ایران برابر شیلی اظهار کرد: شیلی یکی از بهترین تیمهای دنیاست و اکنون خودش را آماده حضور در رقابتهای فوتبال امریکای جنوبی می کند. ما توانستیم در شرایطی این تیم را ببریم که نمایش بسیار خوبی هم ارائه کردیم. پیروزی مقتدارانه برابر شیلی، کیفیت بالای ایران را می رساند. فکر می کنم تیم ایران اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده و با اتحادی که کی روش در تیم به وجود آورده می توانیم مقابل هر تیمی بازی کنیم. دیدار خوبی که برابر آرژانتین انجام دادیم، باعث شد که به خودباوری لازم برسیم.

ابراهیمی درباره بازی برابر سوئد هم گفت: بعد از بردی که برابر شیلی کسب کردیم الان هم انتظار مردم و هم انتظار رسانه ها از تیم ملی ایران بالاست. فکر می کنم این از شانس خوب بازیکنان فعلی تیم ملی است که می توانند در یک مدت کوتاه دو بازی دوستانه با تیمهای بزرگ دنیا انجام دهند. من خودم از 20 دقیقه ای که برابر شیلی بازی کردم تجربه خوبی به دست آوردم. هر فوتبالیستی دوست دارد مقابل چنین تیمهایی بازی کند. هر چند در آن 20 دقیقه تیم تحت فشار بود اما تلاش خودم را کردم که به تیم ملی کمک کنم.

وی افزود: سوئد تیم بسیار خوبی است و این دیدار می تواند در آینده خیلی به ما کمک کند. امیدوارم با تلاش بازیکنان و صحبتهای کی روش بتوانیم جلوی این همه ایرانی که به ورزشگاه می آیند موفق باشیم.

هافبک ملی پوش استقلال درباره اینکه این بازی ممکن است آخرین بازی کارلوس کی روش روی نیمکت ایران باشد گفت: من مطمئنا مانند دیگر بازیکنان تیم ملی دوست دارم که کی روش بماند. او انسجام و اتحاد به تیم ملی ایران داد و در این مدت پیشرفت زیادی با او کردیم. الان وقت صحبت از تغییر درست نیست. باید همه امکانات را در اختیار کی روش قرار دهیم تا بتواند تیم را برای جام جهانی روسیه آماده کند.

وی گفت: مطمئنا بدون امکانات نباید انتظاری برای موفقیت داشته باشیم. امیدوارم مسوولان فدراسیون و مقامات کشوری تلاش کنند که با در اختیار قراردادن امکانات، کی روش را هم برای فوتبال ایران نگه دارند. تیم ملی ما رو به پیشرفت است و مطمئنا موفق هم می شود چون این تیم توانایی بالایی دارد. کی روش تیم را متحد و منسجم کرده و نباید او را از دست بدهیم و در کل باید کاری کنیم که به سود فوتبال کشورمان است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس