کد خبر 400422
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: عجیب است که چطور بعضی افراد که تازه مسوولیت گرفته اند حرف از این می زنند که تیم ملی و کی روش پایین تر از استانداردهایشان بوده است.

به گزارش مشرق، هاشم بیک زاده با تسلیت درگذشت میلاد اسلامی و حسین جوادی به خانواده و جامعه رسانه ای درباره عملکرد این تیم  چهار سال گذشته گفت: اگر می خواهیم عملکرد تیم ملی را بررسی کنیم باید روندی که طی شده را نگاه کنیم. اینکه جایگاه فوتبال ما در شروع این زمان کجا بود و الان کجاست. شاید اگر چند سال قبل می گفتیم که می توانیم با تیمهای بزرگ دنیا بازی کنیم و مقابلشان کم نیاوریم مثل جوک بود اما الان می‌بینید که می توانیم با نیجریه مساوی کنیم، با آرژانتین آن نمایش پرافتخار را به نمایش بگذاریم و شیلی را ببریم.

بیک زاده افزود: وقتی در فوتبال باشگاهی، سالهاست نتوانسته ایم به فینال لیگ قهرمانان برسیم و بازی با تیمهای باشگاهی بزرگ دنیا برای همه ما مثل یک رویاست اما می توانیم پا به پای تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنیم یعنی اینکه تیم ملی بالاتر از استانداردهای فوتبال ایران بازی می کند. البته خدا شاهد است که این حرف را به خاطر برد دیشب نمی زنم بلکه به روندی نگاه می کنم که این تیم با کار فنی فعلیش طی کرده است.

وی با بیات اینکه شخصیت این تیم در فوتبال آسیا کم نظیر است گفت: در استرالیا که بودیم، یکی از برگزارکنندگان بازیها که از یوفا آمده بود به من گفت که نظم و شخصیت تیم ایران با تیمهای مطرح اروپایی برابری می کند. این شخصیت چیزی نیست که یک روزه به آن رسیده باشیم و نباید هم با یکسری تغییراتی که در بدنه اجرایی فدراسیون ایجاد شده آن را یک شبه خراب کنیم.

بیک زاده در ادامه گفت: عجیب است که چطور بعضی افراد حرف از این می زنند که تیم ملی و کی روش پایین تر از استانداردهایشان بوده است. اگر آقای کفاشیان این حرف را می زد می توانستیم قبول کنیم چون هم ایشان رییس فدراسیون است هم اینکه سالها در کنار کی روش بوده اما وقتی بعضی افراد که تازه مسوولیت گرفته اند بدون اینکه از واقعیتهای تیم ملی با خبر باشد، دست می گذارند روی نقطه قوت فوتبال ایران این ناراحت کننده است.

وی افزود: چطور می شود با تیم و سرمربی  که مردم عاشقانه دوستشان دارند چنین رفتاری انجام داد؟ وقتی آقای رییس جمهور صحبت از این می کنند که تیم ملی با نمایش پرافتخارش 70 میلیون ایرانی را خوشحال کرد، من نمی دانم صحبتهایی که انجام شده چه معنایی دارد. من این حرفها را برای خوش آمد کی روش نمی گویم. او نیازی به حمایت من و امثال من ندارد اما مطمئن هستم اگر خدایی ناکرده تغییری بر خلاف خواست قلبی مردم ایجاد شود، مسببان این موضوع در آینده جوابی برای افکار عمومی نخواهند داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    با اینکه پرسپولیسی هستم......... ولی احسنت به هاشم.......... گل گفتی پسر...... شیر مادر حلالت
  • وحید ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    از ته دلم میگم ........... افرین افرین.
  • حسن ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    مشرق، شما نمیخوای در این زمینه ( اعمال فشار بر کیروش) مطلبی بذاری؟
  • بهروز ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    0 0
    شاید اگر چند سال قبل می گفتیم که می توانیم با تیمهای بزرگ دنیا بازی کنیم و مقابلشان کم نیاوریم مثل جوک بود!!!!!!!!!!!!!! الان مثلا قبل کی روش با روسیه بازی کردیم و با تمام مهره هاش شکستش دادیم جوک بود؟؟؟ به لطف وحود کی روش امثال تو ، شجاعی، خانزاده، علیرضا حقیقی، نکونام، امیرحسین صادقی و... دعوت میشید وگرنه هر کی بود واسه یه بازی هم دعوتتون نمیکرد
  • رضا ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    0 0
    آفرین به درک بالای بیک زاده این پیشرفت قابل ملاحظه را نیز مردم در نظرسنجی های انجام شده در تلویزیون اعلام کردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس